וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינית פאלטרו: "התמכרות לסקס זה תירוץ לבגוד"

לגווינית פאלטרו אין בעיה אם בן הזוג שלה יהיה מכור לפורנו - רק שיעדכן אותה לפני, ולא כפי שקורה ב"תודה ששיתפתם", הסרט החדש בכיכובה. וגם: האם היא תחזור ל"הנוקמים"?

יח"צ - חד פעמי

מאוד קל לגלגל את העיניים ולשפוט אדם המגדיר עצמו מכור לסקס. קל אף יותר לצחוק על הנסיבות, בשונה מכל התמכרות אחרת שנלקחת ברצינות. הדרמה הקומית החדשה "תודה ששיתפתם", שתעלה בסוף השבוע בבתי הקולנוע בארץ, מביאה את סיפורם של שלושה מכורים לסקס בניו יורק, כל אחד במצב אחר בחייו, וכיצד הם מתמודדים עם ההרגל הזה שלהם, לרבות בקונטקסט של זוגיות חדשה על הפרק. כך במקרה של אדם (מארק ראפלו) הפוצח ברומן עם פיבי, אותה מגלמת השחקנית גווינית פאלטרו.

פיבי היא בחורה עם הרגליים על הקרקע וההתאהבות בינה לבין אדם מרתיעה אותו, כיוון שיהיה עליו לחלוק איתה בקרוב את העובדה שהוא חבר בקבוצת תמיכה למכורים לסקס. החשש התוקף אותו הוא משהו שפאלטרו עצמה משתדלת להבין, על אף המצקצקים בחברה באשר לתופעת ההתמכרות לסקס. בסופו של דבר, דמותה היא זו שמייצגת את קהל הצופים, כזה שמביט מהצד על אותו מכורים ובקלות יכול לשפוט אותם.

בראיון לקידום "תודה ששיתפתם" במלון "ארבע עונות" בבברלי הילס, פאלטרו פותחת את המפגש כשהיא חובשת לרגע את משקפי הפסיכולוגית ומנסה לעשות סדר בדברים בכל הקשור לקונוטציות המתבקשות לעלילת הסרט. "התמכרות היא דרך קלה להרגיש טוב יותר באופן רגעי וגם סקס מרפא מצוקה פיזית ונפשית", היא אומרת. "יש משפט בסרט על כך שהתמכרות לסקס זו בעצם תירוץ של גברים לבגוד, אבל אני מאמינה שזה דבר אמיתי ועכשיו אני גם יותר משכילה בנושא. הכרתי אנשים כאלו, אבל אתה לא תוציא ממני שמות".

תודה ששיתפתם.
"אתה מעדיף יו-פורן או פורן-טיוב?"

- היית מסוגלת לחיות עם גבר שמכור לסקס?

"אני אדם מאוד פתוח ואם הייתי יודעת מראש משהו כזה אודות בן זוגי, הייתי נוהגת בסובלנות ואמפתיה. אבל מצב בו למשל רעיה מגלה בחלוף 20 שנים סוד על בעלה, זה משהו שלא הייתי מסוגלת להתמודד איתו. כנות זה תנאי ראשוני אצלי. אם אתה מחויב למישהו במערכת יחסים, אתה מסוגל להתמודד עם נסיבות לא פשוטות, כמובן שזה משתנה אצל כל זוג. מאוד אהבתי את הדרך שבה העלילה סופרה באמצעות הדמויות שלי ושל מארק ראפלו. הכרנו כשצילמנו יחד את הקומדיה 'דיילת בעננים' (קומדיה שנחלה כשלון קופתי וקיבלה ביקורות רעות ב-2003; ד.כ.). מאוד התפלאנו שהסרט לא זכה להכרה בעונת האוסקרים (צוחקת) אבל נותרנו חברים קרובים".

- האלמנט הזוגי משך אותך לסרט?

"מיד כשקיבלתי את התסריט אהבתי אותו כי הוא הצליח לרגש ולהצחיק בו זמנית, בסופו של דבר מדובר בפיסת חיים מאוד חשופה. התמכרות לסקס זה דבר שמביא איתו לא מעט כאב ובושה, אפילו שהוא יכול להתפרש כיותר מקובל חברתית, להבדיל מהתמכרות לאלכוהול למשל. אבל מבחינת הסיפור, אחד הדברים שמשכו אותי היה לגלם דמות מאוד שיפוטית שבונה מעיין חומה סביב עצמה. לאורך הסרט היא מגלה חמלה והבנה אודות מצב שהיא בנסיבות אחרות לא היתה מבינה. היא מתחילה לפתח מודעות עצמית וזה מרכיב מאוד מהותי בחיים של כולנו כשאנחנו מבינים מה לא בסדר אצלנו. בהשוואה קל לנו לומר שהחסרונות אצל אחרים הם נוראיים יותר, כיוון שאחרת לא היינו נרתעים, אולם התובנה היא שאצל כולנו המצב זהה. וחוץ מזה, כששמעתי שהצילומים הם בסתיו בניו יורק אז זה בכלל היה יתרון - פשוט לעבור לתקופה קצרה עם הילדים לשם ולצלם סרט, מה רע?".

- את מכורה למשהו בחייך האמיתיים?

"מה זאת אומרת? לפורנו באינטרנט כמובן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קולדפליי בהופעה. Stephen Lovekin, GettyImages
כל עוד הוא סיפר לה לפני, הכל בסדר. כריס מרטין/GettyImages, Stephen Lovekin

פאלטרו, שלפני שבועיים חגגה 41, נולדה בלוס אנג'לס כבת למשפחה שנמצאת עמוק בשואוביזנס. אביה, ברוס, היה מפיק ובמאי עד למותו מסרטן ב-2002 ואמה בליית' דאנר היא שחקנית הזכורה מסדרת סרטי "פגוש את ההורים" וכן סדרות הטלוויזיה "וויל וגרייס" (שם גילמה את אמו של וויל) ו"האף", עליה זכתה בשני פרסי אמי בעשור האחרון. גווינית החלה לשחק בגיל 19 כאשר הפריצה הגדולה הגיעה במותחן "שבעה חטאים", שם כיכבה לצד החבר דאז, בראד פיט. בהמשך הופיעה גם ב"אמה", "דלתות מסתובבות" ו"שייקספיר מאוהב", עליו זכתה באוסקר בשנת 1999.

במרוצת השנים הפגינה גם את כישורי השירה שלה ב"דואטים", סרטו האחרון של אביה. לאחר מותו היא נישאה לסולן להקת קולדפליי כריס מרטין, ומאז האטה את קצב העבודה לטובת חיי המשפחה. לזוג שני ילדים, אפל בת ה-9 ומוזס בן ה-7. ב-2011 חשפה כי לאחר לידת בנה סבלה במשך תקופה מדיכאון אחרי הלידה. בשנים האחרונות היא שיחקה בסדרת סרטי "איירון מן" בתור זוגתו של טוני סטארק (רוברט דאוני ג'וניור) וכן התארחה בתפקיד מורה מחליפה בדרמת הנעורים המוזיקלית "גלי", שם המשיכה לזמר.

לפני חמש שנים השיקה אתר אינטרנט בשם Goop לנושאי לייפסטייל ובישול בריא וזהו אלמנט החיוביות שהיא גם משדרת לאורך הראיון. אולי גם זה מה שסייע לבחירה של מגזין פיפל להכתיר אותה לפני כחצי שנה בתור האישה היפה ביותר בעולם, תואר שפאלטרו חבה למשפחתה, לדבריה, שגורמת לה להרגיש יפה. בכל הקשור ל"תודה ששיתפתם", השוני שלה מהדמות הוא זה שמשך אותה לתפקיד. "אני מגלמת בסרט מישהי מאוד שונה ממני, היא מלאת ביטחון ופרפקציוניזם", היא מסבירה. "אולי השאיפה לשלמות היא כן משהו שגם אני חוטאת בו, בטח כאמא דאגנית, אבל אני לומדת להרפות עם הזמן, זה תהליך שמצריך עבודה,אין ספק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיף איש ברזל ממכור לפורנו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

- את מעדיפה סרטי גיבורי על או דרמות קומיות?

"סרט עם תוכן יותר מבוסס על החיים מושך אותי הרבה יותר, אפילו שמאוד נהניתי לעבור עם רוברט בכל סרטי "איירון מן". אני אוהבת לצלם סרטי אקשן ואפקטים מיוחדים כמו "איירון מן" ובאותה מידה אני נהניתמאנסבל בסרט שכזה. אני לא מסוג הקהל שנמשך לסרטי חייזרים או מדע בדיוני, זה לא משהו שמדבר אליי באופן אישי כצופה. אולי זו עדות שאני לא מספיק אינטיליגנטית או סתם כי יש לי וגינה".

- יש בכל זאת חוט מקשר?

"אני אוהבת שמדובר בסרט שממנו אמורים לצאת עם תובנה - כולנו פשוט צריכים להניח לפגמים הקטנים סביבנו ולהבין מה באמת מעכב אותנו מלחוש אנשים שלמים. סרטי 'איירון מן' מדברים על ניצחון באמצעות מטאפורות, בעוד הסרט הזה מתייחס לקהל באינטיליגנטיות ומקוריות לצופה מבלי מסכות. מה שכן, הילדים שלי הרבה יותר נהנים לצפות באמא על סט צילומים של סרט אקשן, הבאתי אותם איתי כשצילמנו את 'הנוקמים' לדוגמא".

- נראה אותך גם בסרט ההמשך המתוכנן ל-2015?

"אני לא בטוחה, אני אישית חושבת שאני כבר זקנה בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully