וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע הארנבות של ד"ר קספר חוגגים 20

הלהקה תחגוג שני עשורים לפעילותה במופע מיוחד בו תארח, בין היתר, את לירון רמתי וצמד הקומיקאים-מוזיקאים תירס סקסואל. כמו כן, יוציאו הקספרים אוסף חדש עם מיטב הלהיטים

לאחר שני עשורים של הופעות והוצאת שני אלבומים חדשים (מתוכם השירים "הכל יהיה בסדר" ו"עולם שקט"), להקת מופע הארנבות של ד"ר קספר בראשותם של שי להב ואורן ברזילי תחגוג 20 שנות פעילות במופע חגיגי במועדון התיאטרון עם שורה של אורחים מיוחדים: מרסדס בנד, דודי לוי, לירון רמתי ותירס סקסואל (השניים האחרונים כיכבו לצד להב בריאליטי "מה שקורה באילת VIP").

ההופעה תתקיים ב-21 בנובמבר במועדון התיאטרון ביפו, כשבנוסף לה, תוציא הלהקה בתחילת החודש הבא אלבום אוסף שיכלול את להיטיה הגדולים, בהם "אחלום לנצח", "תראו אותי", "בשמלה אדומה" ועוד.

מופע הארנבות של ד"ר קספר. רן גולני
מופע הארנבות של ד"ר קספר/רן גולני

מופע הארנבות של ד"ר קספר היא אחת מלהקות הרוק הבולטות שפעלו בישראל בשנות ה-90. הלהקה הוקמה ב-1991 והתפרקה כחמש שנים לאחר מכן, כשהיא משאירה מאחוריה שלושה אלבומים, שניים שנשאו את שמה (השני מוספר כ"2") ו"הו הו". הלהקה התאחדה בשנת 2004 לסיבוב הופעות קצר, ושבה לפעילות כשלוש שנים לאחר מכן לסיבוב הופעות נוסף. בהמשך הוציאה הלהקה שני אלבומים נוספים: "סוף לא טוב" (2009) ו"בן חורג" (2011).

כיום הלהקה ממשיכה להופיע כאשר שני חבריה המרכזיים - להב וברזילי, מתמקדים כל אחד בקריירה משל עצמו – ברזילי בקריירת הסולו המוצלחת שלו ולהב כיועץ ומפיק מוזיקלי מוערך. חברי הלהקה שיופיעו על הבמה בהופעה הנוכחית הם להב, ברזילי, אריאל פוליאקוב, אורן זיו ויובל חייבי. מחיר כרטיס להופעה יעמוד על 119 שקלים. כרטיסים ניתנים לרגישה באתר הזאפה או בטלפון 9080*.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully