וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הפסנתר חוזר לשנה ה-15

8.10.2013 / 12:30

מחווה לאיבי נתן, מופעי אמונה ומוזיקה יהודית ושורה של שיתופי פעולה מפתיעים - פסטיבל הפסנתר חוגג 15 עם 40 מופעים מיוחדים. כל הפרטים

מחווה לספינת השלום של איבי נתן, שיתוף פעולה בין אריאל זילבר לשלומי שבן ודיוויד ברוזה מקיף את עצמו בנשים – זוהי רק טעימה קטנה ממה שצפוי בפסטיבל הפסנתר שחוגג השנה 15 שנים לקיומו ויתקיים בתאריכים 5-9 בנובמבר ויכלול יותר כ-40 מופעים בהם ישתתפו כ-200 מוזיקאים.

בין ההפקות, כאמור, מופע של זילבר בו יחגוג את אוסף "המיטב" שהוציא לאחרונה ויארח את שבן ומתי כספי; מופע של רוקפור בשם The Voice Of Peace במחווה לאיבי נתן, בו יתארחו אמילי קרפל, ירמי קפלן, איגי וקסמן, ניצן חורש, חמי רודנר ולאון פלדמן; צרויה להב תעלה עם ההופעה "לא אותה אני" בו תארח את יהודה פוליקר, דנה ברגר ומיקה שדה, קורין אלאל תבצע את שיריה בעיבודים מיוחדים לפסנתר ורביעיית מיתרים במופע שייקרא "למופע נוספו המון צבעים"; להקת הבילויים תקיים מופע אקוסטי מיוחד לו נבחר השם "דברים שאפשר לעשות עם הפסנתר, ודברים שאפשר לעשות נגדו" – מופע בהשתתפות נעם ענבר, מאיה דוניץ, ימי ויסלר ועודד גולדשמידט; אלון אוארצ'יק יופיע עם אלעד אדר; ודיוויד ברוזה יופיע עם הפקה מיחדת לפסטיבל בשם "החיים הם חומר טוב", בו יארח נשים בלבד, ביניהן איה זהבי, דיאנה גולבי, דאנה איבגי, הדרה לוין, יעל דקלבאום, יעל פלדינגר, מאיה הרמן, עינב ג'קסון כהן ותמר אייזנמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוקפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד האמנים הוותיקים, גם אמנים צעירים יותר, או כאלה השייכים לשוליים של המוזיקה הישראלית יזכו להופיע עם שיריהם על בימת פסטיבל הפסנתר: רועי דהן יארח את אמיר דדון, אסף שתיל יארח את אפרת בן צור, אלברט סופר ושירלי קונס יופיעו יחדיו, טליה אליאב בהופעת בכורה לאלבום חדש, צביקה פורס יחד עם עדי אולמנסקי, דויד לביא יארח דני בסן, שי נובלמן עם מופע מיוחד לפסנתר, אדם גורליצקי שיארח את מירה עוואד, ושרי גבעתי שתופיע עם מופע פסנתר מיוחד.

במסגרת מופעי הבכורה שיעלו בפסטיבל יתקיימו מופעים של קובי אפללו שיארח את שם טוב לוי, אפרת גוש במופע "מה שקרה" שתארח את ירון ברובינסקי, אברהם טל במופע אלקטרו-אקוסטי, מופע משותף של שלמה גרוניך ואניה בוקשטיין, גל תורן וספי אפרתי, עידן עמדי שיארח את מארינה מקסימיליאן בלומין בהפקה מוזיקלית של משה לוי ועוד.

בנוסף, לראשונה במסגרת פסטיבל הפסנתר תקום כאמור בימה חדשה למגוון מופעי אמונה ומוזיקה יהודית תחת השם "נקודות. תרבות". סדרת מופעי "נקודות. תרבות" תוצג במקביל גם בבית אבי חי בירושלים (מפיקה שותפה לסדרה) וגם במרכז ברודט לתרבות יהודית בתל אביב –יפו ותפגיש את הקהל ואת האמנים לצד שירי הרפרטואר שלהם, עם משוררים נבחרים מהפנתיאון היהודי-ישראלי. בין היתר ייקחו חלק בסדרת המופעים אתי אנקרי שתשיר משיריו של רבי יהודה הלוי, אנסמבל יאמאן שיארח את שלמה בר וישיר רבי שלום שבזי, לירן דנינו ישיר מאיר אריאל ועוד.

"פסטיבל הפסנתר שחוגג השנה 15 היה עוד מתחילת דרכו פסטיבל בעל אפיון ייחודי" אמר שבי מזרחי, מנהל מחלקת המופעים בעיריית תל אביב-יפו. "השנה פותח הפסטיבל את דלתותיו לראשונה למגוון מופעי אמונה ומוזיקה יהודית כחלק ממגנה ורצון להגיע לקהלים נוספים ולשקף מגמות ותכנים במוזיקה הישראלית העכשווית".

בתכניית המופעים המלאה ניתן לעיין באתר הפסטיבל, הזמנת כרטיסים ניתן לבצע דרך מרכז ההזמנות של הזאפה בטלפון *9080 או באתר המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully