וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים ג'ונאס בדרך לפירוק?

10.10.2013 / 12:51

שלישיית האחים ב"משבר קיומי", כך לפי מקור המקורב ללהקה, שביטלה במפתיע את סיבוב ההופעות שלה – יומיים בלבד לפני שהיה אמור להתחיל

נראה כי בתעשיית המוזיקה האמריקאית כל אחד לוקח את גיל ההתבגרות באופן קצת שונה: מיילי סיירוס מחליטה להתפשט, בעוד האחים ג'ונס מחליטים להתפרק. טריו האחים ביטל לא פחות מ-19 הופעות בסיבוב ההופעות הנוכחי שלהם, יומיים בלבד לפני שהיה אמור להתחיל. מקורב ללהקה אישר לאתר הוליווד ריפורטר כי ההרכב אכן שרוי ב"קרע יצירתי עמוק", המהווה את הרקע לדברים.

האחים ניק (21), ג'ו (24) וקווין (25) ששיחררו ארבעה אלבומי אולפן כלהקה מאז שנת 2006, נמצאים בימים אלו במשבר שהולך ומחריף, כך לפי דיווחים באתרי בידור בארה"ב, לפיהם האחים פשוט לא מסוגלים להחליט על עתידם המקצועי ועל הכיוון המוזיקלי של הלהקה.

האחים ג'ונאס בערב אגודת עיתונאי הבית הלבן בוושינגטון. AP
האחים ג'ונאס/AP

הפופולריות של האחים ג'ונאס היתה עצומה לקראת סוף העשור הקודם, טרום עידן וואן דיירקשן, אך בתקופה האחרונה הם נעלמו מהראדר וקווין אף תקע את המסמר האחרון בארון הקבורה המוזיקלי של עצמו – הוא החל לכבב בסדרת הריאלטי "נשואה לג'ונאס" ששודרה בערוץ E! ביחד עם אישתו דני, שנמצאת כרגע בהריון.

עוד הוסיף המקורב ללהקה כי ההחלטה לביטול סיבוב הופעות שלם לא התקבלה בקלות. לאחר שהאחים נפגשו בלוס אנג'לס ודנו בעניין אלבומם החמישי, חילוקי הדעות הקשים היו מה שהוביל בסופו של דבר להודעה על ביטול ההופעות ויש כאלה שמחכים כבר להודעה הרשמית על פירוק הלהקה. "ברגע שהם הבינו שהם לא מסוגלים להחליט שום דבר בנוגע למוזיקה", צוטט המקורב, "זה כבר הפך להיות שאלה של 'למה שנצא עכשיו לסיבוב הופעות?'. הם צריכים ליישב ביניהם דברים, ואת ההחלטה הזאת לא היה להם קל לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully