וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: מייקל ג'קסון כפי שלא שמעתם. האזינו

11.10.2013 / 0:14

חיה סמיר חוזרת לבמה בפסטיבל העוד הקרוב יחד עם להקתה, Piece Makers. האזינו לביצוע שלהם לשיר "Keep On" של מייקל ג'קסון

חיה סמיר ולהקת ה- Piece Makers ייקחו חלק בפסטיבל העוד הקרוב עם מופע חדש, בו יחברו בין העברית לערבית, בין הסולמות המוזיקליים הערביים לאלה המערביים, בין מצרים לישראל, ובין רמאללה לתל אביב. סמיר, בתו הישראלית של המשורר המצרי נביהה סרחאן שקיבל מקלט מדיני בישראל, תציג במופע זה שירים חדשים לצד ביצועים שלה לשירי אחרים, מחיים נחמן ביאליק ועד מייקל ג'קסון. בין היתר, תבצע סמיר עם להקתה את העיבוד לשיר "Keep On" של ג'קסון, אותו ניתן לשמוע כאן בבכורה. על הבמה יחד עם סמיר יופיעו עבד אבו רמילה על הקלידים החשמליים, רוני עברי על כלי הקשה, ואסף כהן על הבס.

פסטיבל העו?ד הבינלאומי יתקיים השנה בירושלים זו הפעם ה-14, בין התאריכים 31 באוקטובר ועד ה-9 בנובמבר. הפסטיבל יעמוד השנה בסימן "הנשים היוצרות והמבצעות במרכז הבמה" ואירועיו השונים יתרחשו באולמות בית הקונפדרציה (האמון על הפקת הפסטיבל), תיאטרון ירושלים ובית שמואל.

בין המופיעים בפסטיבל יהיו חברת הפרלמנט הטורקי והזמרת סבחאת אקיראז שתופיע לראשונה ישראל, ענקית הזמר היווני והרבטיקו קטרינה פפדופולו, מרים טוקאן בקונצרט ראשון עם הרכבה החדש "קוורטטוקאן", יאיר דלאל שיארח את אפרים שמיר, מיקי שביב ואיתי פרל במופע "בלוז אל המדבר", מחווה ענקית לאום כולתום עם תזמורת אלפאראבי, יצירה חדשה מאת פרץ אליהו שבמרכזה עיבודים לטקסטים של המשוררת חביבה פדיה, הזמרת רחלה ונגן העוד עמוס הופמן במופע שיחבר בין ג'אז למוזיקה בדואית, ציון 25 שנים לתזמורת תרשיחא, מחווה למלחין המצרי מוחמד אלקאסאבג'י בניצוחו של ניסים דכוואר ועוד.

מחירי הכרטיסים למופעים בפסטיבל נעים בין 90-170 שקלים וניתן לרכוש מהם בעמוד של בית הקונפדרציה בפייסבוק, או בטלפון 02-6245206 שלוחה 4.

  • עוד באותו נושא:
  • חיה סמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully