וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס: "לא אקשיב ליהודי זקן"

12.10.2013 / 13:31

הזמרת בת ה-20 בדרך לשערוריה נוספת? ביקורת שהעבירה הזמרת על תעשיית המוזיקה במסגרת ראיון, עשויה להתפרש כהתבטאות אנטישמית עד להבהרה חדשה

אחרי שהפכה את הטוורקינג למיינסטרים, זיעזעה לא מעט צופים בהופעה פרובוקטיבית בטקס פרסי הוידאו של MTV, שיחררה קליפ שבו היא מצולמת בעירום כמעט מלא והסתכסכה עם שייניד אוקונר, הזמרת בת ה-20 מיילי סיירוס עושה את דרכה לעוד תקרית שתגרום לזעם בקרב קהלים מסוימים, או לכל הפחות - הרמת גבה.

במסגרת ראיון שהעניקה למגזין Hunger TV, מבקרת סיירוס את תעשיית המוזיקה האמריקאית, בין היתר להעובדה שמקבלי ההחלטות לא מחוברים לקהל אליו הם פונים - בין אם בשל הגיל שלהם, ובין אם בשל, ובכן, יהדותם: "זה תמיד מוזר כשדברים שמכוונים לאנשים צעירים, מובלים על ידי אנשים שזקנים מדי ב-40 שנה. לא הגיוני שיהודי בן 70 שלא עוזב את המשרד שלו כל היום יגיד לי מה רוצים לשמוע במועדונים".

למי שמשום מה מודאג מהצעדים האחרונים של סיירוס, נראה שהכל מתוכנן היטב, אם להסתמך על דבריה: "בסופו של יום, אני רוצה שאנשים יקנו את האלבומים שלי, ככל שהם תוהים יותר מה לעזאזל אני עושה, כך יש יותר סיכוי שהם יאזינו למוזיקה שלי".

כעת, זה רק עניין של זמן עד שהליגה נגד השמצה תשחק לידיה של סיירוס, תשחרר מכתב גינוי שיהפוך את התקרית לכדי פרשה ותהפוך את הסיטואציה למביכה יותר עבור כולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully