וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלי האנם מחוץ להפקה של "50 גוונים של אפור"

13.10.2013 / 10:59

צרות בהפקת העיבוד הקולנועי לטרילוגיית הספרים האירוטית פרי עטה של אי.אל ג'יימס: השחקן הראשי פרש מהתפקיד חודש בלבד לאחר ההכרזה על ליהוקו

לאחר שבחודש שעבר נודע כי צ'ארלי האנם ודקוטה ג'ונסון יככבו בתפקידים הראשיים בסאגה הקולנועית על פי הטרילוגיה המצליחה של אי.אל ג'יימס - "50 גוונים של אפור", כעת נודע כי האנם פרש מההפקה, כשבין היתר האישור הגיע מהסופרת עצמה שצייצה על כך בלקוניות בחשבון הטוויטר שלה: "אני מאחלת לצ'ארלי רק טוב".

על פי מגזין הוליווד ריפורטר, האנם בן ה-33, ששיחק בסרט "פסיפיק רים" ובסדרת הטלוויזיה "ילדי האנרכיה", היה המום מתשומת הלב הרבה שקיבל מאז הוכרז על השתתפותו בסרט בתפקיד כריסטיאן גריי, ועקב כך שינה את דעתו בנוגע להשתתפותו בעיבוד הקולנועי לסדרת הספרים.

בהצהרה רשמית ששוחררה מאולפני יוניברסל המפיקים את הסרט, נמסר כי "יוצרי הסרט וצ'ארלי האנם הסכימו יחדיו למצוא מחליף לתפקיד הראשי בסרט, זאת עקב לוח זמנים צפוף בהופעותיו הטלוויזיוניות, שלא מאפשר לו להתפנות כראוי לגילום התפקיד של כריסטיאן גריי".

הפקת העונה החדשה "ילדי האנרכיה" עתידה להסתיים בסוף החודש הנוכחי ואילו הפקת הסרט "50 גוונים של אפור" עתידה להתחיל בחודש נובמבר, מה שהופך את הצהרת האולפנים למעט תמוהה. כך או כך, נראה כי כעת, במאית הסרט סם טיילור ג'ונסון, נותרה עם תפקיד אחד וודאי בלבד – זה של אנסטסיה סטיל, אותה תגלם כאמור ג'ונסון. הסרט המלא עתיד לעלות לאקרנים באוגוסט 2014.

כזכור, הטרילוגיה של ג'יימס עוסקת במערכת היחסים הסאדו-מזוכיסטית של גריי וסטיל, וזכתה להצלחה חסרת תקדים בישראל ובעולם. ספרי הטרילוגיה כולה מכרו עשרות מיליוני עותקים ברחבי העולם, כשקצב המכירה היה יותר מהיר מזה של הספרים בסדרת "הארי פוטר".

רבות דובר בעולם על הפרובוקציה שיצרה סדרת הספרים האירוטית, שנחלה הצלחה מרובה דווקא בקרב נשים מבוגרות. זוהי סדרת הספרים הראשונה של אריקה לנרד (הפועלת תחת שם העט אי. אל ג'יימס), שהפכה תוך תקופה קצרה לאחת הנשים המפורסמות והשנויות במחלוקת בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully