וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הצופים אוהבים הישרדות

13.10.2013 / 13:12

"כח משיכה" ו"קפטן פיליפס", שני סרטים שעוסקים באנשים שנלחמים על חייהם, בחלל ובים – עומדים בראש טבלת שוברי הקופות. עכשיו צריך שורדים ביבשה כדי לסגור שלישיה

משהו מוזר ולא מוכר משתלט על צמרת טבלת שוברי הקופות: איכות. אחרי "כח משיכה" בשבוע שעבר, השבוע מגיע גם "קפטן פיליפס": שניהם מותחנים העוסקים באנשים הנלחמים מול סיכויים קלושים במקום מבודד – בחלל או בלב ים, ושניהם מהסרטים שזכו לביקורות הטובות ביותר השנה. והקהל, לשם שינוי, מסכים: שני הסרטים מביאים הכנסות מכובדות ומעלה.

"כח משיכה", סרט החלל עם סנדרה בולוק וג'ורג' קלוני, סוגר סוף שבוע שני במקום הראשון. אחרי שבשבוע שעבר התעלה על הציפיות עם הכנסות של 55 מיליון דולר, השבוע הוא הוסיף עוד כ-44 מיליון דולר – ירידה מינימלית בהכנסות, שמעידה על כך שלסרט צפויים חיים ארוכים ופוריים בבתי הקולנוע. כבר עכשיו הוא הגיע להכנסות של 124 מיליון דולר בארצות הברית בלבד.

"קפטן פיליפס", סרטו של פול גרינגראס ("זהות אבודה" ו"זהות במלכודת") בכיכובו של טום הנקס, לא הצליח לנשל את "כח משיכה" מהצמרת היום, אבל הגיע למקום שני מכובד עם כ-26 מיליון דולר. הנקס וגרינגראס משחזרים את סיפורו האמיתי של קפטן של ספינה אמריקאית שנחטפה על ידי פיראטים סומליים ב-2009, בסגנון השיחזור הריאליסטי שגרינגראס עשה בו שימוש ב"יונייטד 93". המבקרים, כאמור, נלהבים, ומנבאים לטום הנקס עוד מועמדות לאוסקר – בפעם הראשונה מאז 2001.

"גשם של פלאפל 2" ירד למקום השלישי, עם כ-15 מיליון דולר, ועדיין נהנה מהיותו האופציה היחידה לכל המשפחה בימים אלה בבתי הקולנוע. רחוק מתחת לשלושת הגדולים נמצא "מצ'טה הורג": סרט ההמשך ל"מצ'טה", סרט האקשן הפרוע והמטופש במכוון של רוברט רודריגז. "מצ'טה" המקורי הביא כ-11 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו; הסרט החדש לא מגיע אפילו לזה, וכושל עם פחות מ-4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully