וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: הפרסומת החדשה של רועי כפרי. צפו

13.10.2013 / 13:45

חצי מהצמדים ניצה ולחם ושירי מרפסת, מי שעמד מאחורי הגרסה העברית של "בקיצור", עבור לניו יורק לעשות פרסומות - ואחד התוצרים הטריים לפניכם

אחרי שזכה להצלחה מקומית עם סדרת מערכוני "בקיצור" ששודרו במסגרת "ארץ נהדרת" וכמובן במסגרת הצמד ניצה ולחם יחד עם ניב מג'ר וסדרת הרשת "חתולונובלה", עזב לאחרונה את ישראל ועבר לניו יורק למטרות עבודה – משם הוא משחרר היום פרסומת חדשה פרי יצירתו לאפליקציה YEVVO, חלק שלישי ואחרון בטרילוגיה (בפרסומות הקודמות ניתן לצפות כאן וכאן).

"עברתי לניו יורק עם אשתי והכלב, וחולק איתנו את הדירה וניה הימן, כשדבר אחד נשאר כמו בארץ - אשתי מבשלת בשישי וכל החברים באים לאכול בחינם, כך גם בשאר הימים בשבוע. אני מרגיש פה את אותה תחושה שהרגשתי כשהגעתי לראשונה לתל אביב בגיל 18, מורשם מאוד ומאוים בהתאם", מספר כפרי לוואלה! תרבות.

"הסרטון הזה הוא החלק האחרון בטרילוגיית הפרסומות לאפליקציה YEVVO שעשיתי יחד עם גון בן ארי ונתן שוטנפלס. הפעם היה לי הכבוד לצלם את דניאל קורן, מוזיקאי בחסד וקומיקאי גאון, ממליץ לכם מאוד לחפש אותו ביוטיוב", מספר כפרי על הפרסומת שמוקרנת כאן בבכורה. "זו אפליקציה שמאפשר שידור בלייב דרך הסמארטפון לעוקבים שלך – סוג של רשת חברתית, ברגע שאני עולה לשידור, העוקבים שלי מקבלים התראה למכשיר שלהם. השימוש שאני עושה באפליקציה הזו הוא הוא לשדר חזרות או הופעות חיות של הרכב שלי ושל טל טירנגל שירי מרפסת. עכשיו שאני גר בנו יורק ואין לי את שירי מרפסת, אני עדיין משדר מידי פעם כשאני רוצה להשמיע לעוקבים מנגינה חדשה או סתם כשבא לי לבהות בהם 5 דקות ולנתק".

"אני לא מתכוון לחיות פה לנצח, כרגע אני יודע שזה למינימום שנה ובאמת שאין לי מושג מה באמת יקרה איתי", מסביר כפרי באשר לאפשרות שלא נראה עוד נופים מקומיים במערכוני ניצה ולחם העתידיים. "נחייה ונראה, אני מאוד רוצה לנסות לחיות פה תקופה נאה, אך גם מאוד סביר שאחזור לארץ על ארבע עוד יומיים. מה שבטוח, לא הייתי סולח לעצמי אם לא הייתי מנסה".

  • עוד באותו נושא:
  • רועי כפרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully