וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביני מאן יופיע בישראל

14.10.2013 / 13:27

המוזיקאי, שמכונה בפי רבים "מלך הדאנסהול", יגיע להופעה אחת בישראל שתתקיים בסוף חודש נובמבר במועדון הבארבי בתל אביב

ביני מאן, (Beenie Man) או כפי שמכנים אותו "מלך הדאנסהול" יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים ב- 28 בנובמבר במועדון הבארבי בתל אביב. הבאתו של ביני מאן ארצה מסמנת הינה חלק מחגיגות העשור לסאונדסיסטם הישראלי איימר סאונד.

ביני מאן נולד בשנת 1973 בשם אנטוני מוזס דייויס בשכונת וואטרהאוס שבקינגסטון בג'מייקה. הוא לא ביזבז זמן והחל את הקריירה המוזיקלית שלו כבר בגיל מוקדם - לאחר שזכה בשנת 1981 בתחרות כשרונות מקומית, בגיל 8 הוא הקליט את שיריו הראשונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ביני מאן/מערכת וואלה, צילום מסך

עד היום הוציא ביני מאן שלל שירים ואלבומים בקצב שקשה לעקוב אחריו. בין היתר, הלו"ז שלו מלא גם היום בזכות שיתופי הפעולה שלו עם אושיות בעולם ההיפ-הופ והדאנסהול, ביניהם וייקלף ז'אן, ג'נט ג'קסון, שון פול ו-MYA. מוקדם יותר השנה הוא הגיע להתארח במופע מחווה לז'אנר הדאנסהול במסגרת טקס ה-BET, כשביצע את אחד מלהיטיו הגדולים ביותר: "(Who Am I (Sim Simma", סינגל שיצא בשנת 1997 שהפך ללהיט מתוך אלבומו "Many Moods of Moses" שיצא כשנה לאחר מכן.

את ההערכה הרשמית מהממסד קיבל ביני מאן בצורת פרס גראמי בקטגוריית אלבום הרגאיי הטוב ביותר, זאת בזכות האלבום "Art and Life" שיצא בשנת 2001, וממנו לקוח השיר "Girls Dem Sugar" בו הוא משתף פעולה עם הזמרת MYA בהפקה מוזיקלית של הנפטונז (פארל וויליאמס וצ'אד הוגו). השיר מושפע משורה מתוך הסינגל המצליח לעיל, "(Who Am I (Sim Simma".

לאחר ששיריו של ביני מאן החלו מתפשטים מתוך ג'מייקה, גם בעולם הרחב הבינו כי מדובר ביוצר שמטיל להיטים לרחבות הריקודים חדשות לבקרים וביני מאן הוחתם באיילנד רקורדס, הלא הוא הלייבל הבינלאומי הענק שמייבא יוצרים לכל העולם. זהו ביקורו הראשון של ביני מאן בישראל והגעתו הינה חלק מחגיגות העשור לסאונדסיסטם "איימר סאונד", מהסאונד-סיסטמים הוותיקים בישראל שהופיע בעבר בג'מייקה ובאנגליה, המתכוננים לאירוע בעזרת סט מיוחד שיכלול הקלטות מיוחדות מאיזורים מובחרים במזרח התיכון.

על הבאתו של בינימאן ארצה אמונים אפיקומן בשיתוף איימר וגונרס ואלצ'קו. מחירי הכרטיסים לאירוע עומדים על 180-200 שקלים וניתן לרכוש מהם כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • ביני מאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully