וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: איך מת פין האדסון ב"Glee"?

15.10.2013 / 0:59

"Glee" נפרדה מדמותו של קורי מונטית' אבל השאירה שאלות פתוחות, מתמודד ב"מאסטר שף" האמריקאי שם קץ לחייו והנערה הפקיסטנית שהשאירה את ג'ון סטיוארט המום. חדשות טלוויזיה

כיצד נפרדה "Glee" מפין האדסון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקיץ האחרון הלך לעולמו השחקן קורי מונטית' כתוצאה מצריכת יתר של סמים ואלכוהול. במשך ארבע שנים כיכב מונטית' בן ה-31 בסדרה "Glee", בה גילם את כוכב הפוטבול פין האדסון, ומי שהיה אהוב ליבה של כוכבת הסדרה ליאה מישל (שמגלמת את דמותה של רייצ'ל ברי) במציאות וגם על המסך. מותו היכה בהלם את מעריצי הסדרה ויוצריה שנותרו עם חור גדול בלב ובעלילה. במשך ימים ארוכים עמלו היוצרים, ובראשם ריאן מרפי, וחברי הקאסט על הפרידה המרגשת ממונטית'. התוצאה שודרה השבוע - 42 דקות של בכי בלתי נשלט. החברים לקאסט נפרדו מקורי/פין בשורה של בלדות מרגשות, דמעות, התפרצויות זעם ושלל מחוות אחרות.

המבקרים בארה"ב שיבחו את הפרק וכתבו כי הוא היה מרגש במידה הנדרשת, אולם מתחו ביקורת על כך שלא סופקה תשובה בנוגע לסיבת המוות של פין. במונולוג הפתיחה בפרק מפיו של קורט, מי שהיה אחיו החורג של פין וחברו הטוב, הוא אומר: "כולם רוצים לעסוק באיך הוא מת. אבל למי אכפת?". המשפט הזה הסביר לצופים שתשובות הם לא יקבלו היום. "למרות שהסדרה בחרה שלא לחשוף את סיבת המוות של פין, ידעו הצופים את סיבת המוות של מונטית', ולעקוף את הרגע החינוכי הזה, נראה לא רק כהזדמנות שהוחמצה, אלא כחוסר אחריות של ממש", כתבה מבקרת ההוליווד ריפורטר, אליסון קין. אולם לאחר שידור הפרק הבהיר מרפי כי הסיבה למותו של פין תתברר בהמשך העונה. הצלחה נרשמה גם מבחינת הצופים: הפרק הביא לתכנית את הרייטינג הטוב ביותר שלה בשנה האחרונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מדוע משתתף "מאסטר שף" התאבד?

ג'וש מארקס, מתמודד העונה השלישית של הריאליטי "מאסטר שף", נמצא מת סמוך דירתו לאחר שככל הנראה התאבד. גופתו של מארקס נמצא בסמטת רחוב לאחר שעל פי החשדות ירה בעצמו, כשלצד הגופה נמצא אקדח. אולם למרות ההלם בקרב מעריצי הריאליטי, יכול להיות שהכתובת היתה על הקיר: מארקס עבר הערכה רפואית באוגוסט האחרון שהיתה אמורה לקבוע אם הוא כשיר לעמוד לדין, לאחר שהואשם בתקיפת שוטר באוניברסיטת שיקגו. כמו כן, לאחר התכנית הוא הודה כי הוא סובל ממחלת נפש, וטען כי הוא רדוף על ידי שף התכנית גורדון רמזי, אותו הוא ראה כאל. "לבי יוצא למשפחתו של פיינליסט מאסטר שף ג'וש מארקס", כתב שופט התכנית גראהם אליוט בטוויטר. "אנא שלחו להם תפילות ומחשבות".

הילדה שהשאירה את ג'ון סטיוארט ללא מילים

מלאלה יוספזאי, הנערה הפקיסטנית שהיתה מועמדת לקבלת פרס נובל לשלום לאחר שנורתה בראשה על ידי לוחמי טאליבן כיוון שנאבקה למען חינוך לנשים בארצה, הגיעה בשבוע שעבר להתארח בתכניתו של הקומיקאי ג'ון סטיוארט. מלאלה, בכיסוי ראש, קול עדין ואנגלית מרשימה ביותר, סיפרה שם את סיפורה כחלק מקידום המכירות של ספרה החדש "אני מלאלה". לכל אורך הראיון מחא לה הקהל כפיים ואילו סטיוארט עצמו נותר פעמים רבות ללא מילים. בסוף הראיון אמר: "אני יודע שאביך נמצא מאחורי הקלעים, הוא מאוד גאה בך, אבל הוא יכעס אם אאמץ אותך? כי את בהחלט נפלאה".

אחרי 15 שנה: הבלש מאנץ' עוזב את "חוק וסדר: מדור מיוחד"

אחרי לא פחות מ-20 שנים בתפקיד, הבלש ג'ון מאנצ' (ריצ'רד בלזר) תולה את האקדח והתג. השחקן הוותיק הודיע השנה כי יפרוש מהתכנית "חוק וסדר: מדור מיוחד" שם הפך לפנים מוכרות במיוחד ולאחד מסמלי התכנית המובהקים. בלזר מגלם את דמותו של מאנצ' כבר 20 שנים בסדרות המותג, כאשר ב-15 השנים האחרונות התקבע בסדרת הבת "חוק וסדר: מדור מיוחד" לצדה של מרישקה הריגטאיי. השבוע הוא יצא לגמלאות באופן סופי, אולם ברשת NBC מאשרים כי הוא עוד ישוב להופעות אורח.

מחקרים: פחות דמויות גאות בטלוויזיה

GLAAD, הליגה ההומו-לסבת נגד השמצה, מי שמכתירה מידי שנה את התכניות הכי ידידותיות לקהילה הגאה, פסמה השבוע שני מחקרים הטוענים כי למרות הפריחה של דמויות גאות בטלוויזיה, בשנה האחרונה חלה דווקא ירידה במספרן. בדו"ח השנתי של הארגון - "איפה אנחנו בטלוויזיה" - שיצא השבוע נכתב כי רק 3.3% מ-796 הדמויות הקבועות בפריים טיים בטלוויזיה הן דמויות המזוהות עם הקהילה. מדובר בירידה מהשיא שקבעה השנה שעברה, אז עמד מספרן על 4.4% מהדמויות. הארגון ציין לטובה סדרות כמו "Glee" ו 'the fosters" שבחרו גם השנה בקווי עלילה הכוללים דמויות וסוגיות "גאות". מהדו"ח עולה עוד כי מתוך 46 הדמויות הגאות על המסך, חצי נשים, ו-28 מהם אינם לבנים.

וזו הסיבה שב-GLAAD אוהבים כל כך את "Glee":

מג ריאן תככב בקומדיה חדשה של רשת NBC

לאחר שהפציעה לגיחות קטנות בסדרות כמו "תרגיע" ו"Web Therapy", השחקנית מג ריאן שבה למסך עם קומדיה חדשה בכיכובה ובהפקתה שעתידה לעלות לשידור ברשת NBC. ריאן תגלם אם חד הורית שחוזרת לאחר שנים רבות לעבודתה בבית הוצאה לאור, שם היא מגלה כי מי שהיה פעם המתמחה שלה הוא כעת הבוס שלה. במקביל היא נאלצת להתמודד גם עם בעלה לשעבר, ילדיה המתבגרים וחמותה. התכנית תשודר ברשת NBC.

מג ריאן מתארחת ב"תרגיע":

  • עוד באותו נושא:
  • עוברת מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully