וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיון עם זואי דשנל וכוכבי "הבחורה החדשה" לקראת סוף העונה

זואי דשנל מדברת על הרומן ההולך ומתממש ב"הבחורה החדשה" בין ג'ס לניק, על החשש מאובדן המתח של הצופים, ומקס גרינפילד (שמידט) מפנטז על פרק עלייה לרגל לישראל. ראיון

שנתיים אחרי שעלתה לראשונה לאוויר בארה"ב, הסדרה הקומית "הבחורה החדשה" היא עדיין הלהיט של מעריצים שדבקו בה מיומה הראשון. אחת הסוגיות שתמיד היו על הפרק, גם אם התסריטאים ניסו לדחות את הקץ היא אופציית מימוש הכימיה בין שתי הדמויות הראשיות בסדרה, הברמן הלא יוצלח ניק מילר וכוכבת הסדרה זואי דשנל, המגלמת את ג'ס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הנשיקה לא היתה מתוכננת" חברי הקאסט מתוך "הבחורה החדשה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרות טלוויזיה רבות מתחילות את דרכן עם פוטנציאל רומנטי בין שתי דמויות מובילות שתמיד יכול לקרות, כמו רוס ורייצ'ל ב"חברים" או ניילס ודפני ב"פרייז'ר", במה שידוע כסלוגן ההוליוודי הידוע "האם הם ילכו על זה או לא?". מן הצד השני תמיד מרחף מעל חדר התסריטאים ענן כהה של אופציית אל-חזור בדומה לתרחיש של הסדרה "בלשים בלילה" מסוף שנות ה-80, בה הכימיה המתפרצת בין סיביל שפרד וברוס וויליס העסיקה רבות את הצופים, אבל מרגע שהתסריטאים קפצו למים וכתבו את הרומן עבור הדמויות, הרייטינג צנח והסדרה לא שרדה. כל התקוות כעת עבור מפיקי "הבחורה החדשה", שבארה"ב נכנסה לעונתה השלישית בחודש שעבר, נמצאת על כתפיהם של ג'ייק ג'ונסון, המגלם את ניק, וכמובן דשנל.

דשנל בת ה-33 נולדה בלוס אנג'לס למשפחת שואוביזנס, אמה מרי ג'ו היא שחקנית ואביה קיילב צלם קולנוע, שהיה מועמד לחמישה אוסקרים. כמו אחותה הבכורה, אמילי דשנל, כוכבת הסדרה "בונז", היא פנתה למשחק והופיעה בסרטים כמו "כמעט מפורסמים", "בחורה טובה", "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" ו"500 ימים עם סאמר". לבד מקריירת המשחק היא חברה בצמד המוזיקלי She & Him עם M. Ward. בספטמבר 2009 היא נישאה לסולן להקת האינדי Death Cab for Cutie בן גיבארד, אולם לאחר שנתיים הם נפרדו. בשנה האחרונה היא יוצאת עם התסריטאי ג'יימי לינדן, שאחראי לדרמה הרומנטית "ג'ון היקר" מ-2010.

הרומן שזימן לה התסריט של העונה השנייה של "הבחורה החדשה" היה מאוד מתבקש, אולי הטיימינג שלו הגיע בהפתעה. רגע לפני שידור פרק סיום העונה השנייה, היא הגיעה יחד עם צוות השחקנית למפגש מעריצים שיזם מרכז פיילי לאמנויות, בו היא התפנתה לשאלות בוערות בנוגע לניצוץ הרומנטי שניצת לבסוף לפני מספר פרקים בין הדמות של ג'ס לבין ניק (ג'ייק ג'ונסון). "כשקראנו את הפרק שבסופו הם התנשקו, הנשיקה לא היתה מתוכננת", היא מגלה. "באו אלינו עם הרעיון שלושה ימים לפני הצילומים של הפרק וחשבתי שזה מושלם שזה השתלב בפרק בו ג'ס ממש היתה מעצבנת, זה היה מפתיע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שמחה שזה קרה כי זה עכשיו מעלה לרמה חדשה את הדינמיקה בסדרה כולה". זואי דשנל מתוך "הבחורה החדשה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

-קיווית לאיחוד הרומנטי הזה?

"אני מאוד אוהבת איך מערכת היחסים הרומנטית שלהם עוברת עליות ומורדות כי מדובר בשתי דמויות לא בהכרח בוגרות. הם לא לגמרי מוכנים לשלב הבא ולכן הם לא היו מוכנים לחיבור האולטימטיבי. אני שמחה שזה קרה כי זה עכשיו מעלה לרמה חדשה את הדינמיקה בסדרה כולה".

-לא היה חשש מקללת "בלשים בלילה"? כשסיביל שפרד וברוס וויליס מימשו את הרומן הרייטינג צנח.

"אנחנו דווקא תמיד מדברים על ההקבלה לסם ודיאן מ'חופשי על הבר' שאני תמיד אהבתי בגלל יחסי האהבה-שנאה ביניהם ושתמיד נהניתי לצפות בסצנות הללו. לכל הזוגות הטלוויזיונים יש את הייחודיות שלהם, אפילו קרי וברודי".

-וגם התנשקת עם שמידט העונה.

"מילא זה, היתה גם סצנת מריבה של הצלפות בשדיים בין ג'ס והחברה שלה סיסי (האנה סימון), כמו שלושת המוקיונים רק עם שדיים. אני זוכרת שבסוף הצילומים חשבתי לעצמי שזה יום העבודה הכי מוזר שהיה לי בחיי".

עם כל הכבוד לסצנה הנשית שטרדה את מנוחתה של דשנל, אותה נשיקה עם שמידט לא עברה חלק עבור מי שמגלם אותו, השחקן מקס גרינפילד, שהיה מועמד לגלובוס הזהב ולפרס האמי בשנה שעברה על תפקידו בסדרה. גרינפילד בן ה-33 הספיק כבר לצבור קילומטראז' טלוויזיוני עם הופעות ב"ורוניקה מארס" ו"בטי" הוא אמנם לא הפוטנציאל של התסריטאים לבן זוגה של דשנל אל מול המצלמות, אבל הוא מצידו עדיין מנסה לחלוב תשומת לב מהסצנה המשעשעת. "אני ראיתי את הניצוצות, זה בכלל לא נושא להתלוצץ עליו", הוא אומר בהומור. "אבל מההתחלה יש להם קשר של אח ואחות לדעתי, אני לא חושב שיש לניק סיבה לדאגה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני חושב שהגיע הזמן לפרק של שמידט בישראל, עלייה לרגל שלו".". מקס גרינפילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

-מה היתה ההשראה שהבאת לדמות?

"אני אדם מאוד חיוור בכל הנוגע לגוון עור הגוף שלי ובתקופה שנבחנתי לסדרה הלהיט הכי גדול בטלוויזיה היה 'חוף ג'רזי' וידעתי שכמה מניאק שארצה להיות עם הדמות, אני לא אגיע לקיצוניות של הבחורים בתכנית ההיא. אבל אני פחות או יותר מגלם את עצמי".

-אתה מרגיש שאתה עושה כבוד לדמות היהודי-אמריקאי?

"אני לא משתדל לייצג דמות יהודית אבל אם ככה יוצא ויש מי שמוצא בזה מקור לגאווה, מי אני שאתווכח. בכלל אני חושב שהגיע הזמן לפרק של שמידט בישראל, עלייה לרגל שלו".

גרינפילד הוא לא היחידי שזורם עם הרעיון של לשחק בעולה חדש. ג'ייק ג'ונסון, המגלם את ניק מילר, בן זוגה הטרי של ג'ס, ממשיך להפליג עם פנטזיות ארץ-ישראליות למשמע התשובה של חברו לצוות. "הייתי שמח לראות את ניק משלים את אחד הרומנים הבלשיים שלו על זומבים שהוא מדבר עליהם", הוא אומר. "אבל מצד שני גם היה נחמד לראות אותו מנסה להתחרות ברצינות בטורנירים של קראטה, או עבור הקהל בישראל אני אשמח להציע לתסריטאים שהוא יעשה הסבה לקרב מגע. ואם מקס מדבר על פרק אני חושב שיש מקום לעלילה של שישה פרקים. שמידט נוסע לישראל, מסתבך
ואז ניק מגיע להציל אותו על ידי טקטיקות של קרב מגע".

-ואיפה ג'ס בכל הסיפור?

"עזוב, זה מיד יהפוך לקומדיה רומנטית רק שלהם - 'שמידט וניק קורעים את ישראל בקרב מגע". רק צריך לוודא שהקייטרינג על הסט יהיה כשר".

"הבחורה החדשה" משודרת בימי שבת בשעה 19:05 בערוץ yes Comedy HD ו-yesVOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully