וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנות תרבות עם שרון אייל וגיא בכר

20.10.2013 / 0:21

לקראת סדרת הופעות ליליות של שרון אייל וגיא בכר ההרכב לא כוחות, בוחרים השניים 10 תחנות תרבות אהובות ומשפיעות - מדיוויד ביירן עד טיילר, דה קרייאטור

Ryan Trecartin

אמן פצצה שגילינו לא מזמן. מהרגע הראשון אתה נכנס לשוק וחיוך היסטרי מרוח על הפנים. השילוב של היכולות שלו, לחדש, להיות מתוחכם, כל כך עדכני ולא מתפשר גרם לנו להתאהב. מייצג הראשי של רוח תקופותינו.

(Samuel Beckett: Quad I+II (play for TV

בתור התחלה, זאת יצירה שנוצרה לטלוויזיה. העובדה הזאת לבד מעוררת הערצה. נורא קשה להעביר ביטוי של הגוף דרך המסך ופה העבודה מהפנטת בפשטות, תחכום, מינימליזם, אותנטיות ויופי טהור.

אחת היצירות הכי מעניינות שנעשו עם גוף, חלל ורגש לפרטים.

David Byrne - Dance On Vaseline

אי אפשר לבחור רק יצירה אחת של דיוויד אבל זאת התחלה טובה. הוא מזכיר לנו כמה אנחנו ילדים. כמה חשוב לזרום בלי לעצור במחסומים הרגילים. האיש גאון, מצחיק, אוטיסט ומשוגע. הוא תמיד עושה טוב בלב.

Die Antwoord - Zef Side

היום כולם כבר מכירים, מקבלים, אוהבים ומושפעים. זה לא שהרכב ההיפ הפ המהמם הזה מדרום אפריקה מחדש משהו אבל הסטייל שלהם בהחלט מסכם ומגדיר את הצעד המרכזי הבא. מאוד מקוריים, שילוב של מסחריות, אותנטיות, יוצרים אמיתיים. מתים עליהם!

(Die Antwoord+Harmony Kornine - Umshini Wam (A Short Film

בהמשך למה שכתוב מעל לוידאו הקודם. שיתוף הפעולה הזה, הזוי ככול שיהיה, מרגיש הכי אורגני שיש. ביחד עם הבמאי הרמוני קורין (ובעצם אחד הכוריאוגרפים הטובים בעולם!) נוצר פה סרט של עכשיו בקצב הנכון בצבעים הנכונים ובאורך שמאוד קל לעכל ביוטיוב. אומנות של עכשיו.

Soisong - Dtorumi

זה כאילו שהנשמה של COIL יצאה ליער. העשייה של פטר קריסטופרסון פורצת דרך ויכולה לגרום לכל סטרייט שגדל בתקופת האופל של שנות השמונים-תשעים לצאת מהארון עם אישונים מורחבים. ההרכב הזה (שחבר בו גם איוואן פאבלוב AKA-COH) הוא קצת כמו שיר של סוף עצוב ומלא ברגש.

Hodgy, Domo Genesis And Tyler, The Creator- Rella

מתים על הוו טאנג קלאן אבל החבורה החדשה הזאת נותנת הרגשה שהם עושים עם היפ הופ וכל התרבות והסטיגמות שבאים איתה דברים שמבוגרים לא יכולים. זה מרגיש שהמוח שלהם נוסע במכוניות מהירות. זה כיף צרוף. אתה רוצה אותם בשכונה שלך.

Micachu & Kwes - DJ Set

בצמד הבא יש את מיקצ'ו המהממת שכמעט פעם בחודש מפילה אותנו מהרגליים עם פרויקט, סט, ריליס או סתם ראיון שאנחנו מוצאים ביוטיוב. יש לה נפש צעירה עם עיניים חכמות. קשה לא התאהב ולשמוע בלופ.

לא כוחות - להתבונן בך

החברים חדשים שלנו, סופר מוכשרים, חתיכים. האמת שהתאהבנו מזמן אבל רק עכשיו הצלחנו למצוא את הזמן הנכון. מאוד שמחים להודיע שב 24- 26 באוקטובר תוכלו לראות אותם פעם ראשונה על הבמה איתנו!

להקת המחול של שרון אייל תעלה לראשונה בישראל את SARA - עבודה שיצרו עבור להקת המחול ההולנדית NDT2

כמו כן, שרון אייל חוזרת ליצירת המופת "BILL", ותציג אדפטציה חדשה ל"HOUSE" שמארחת את "לא כוחות" - ההרכב החדש של גלעד כהנא (הג'ירפות) ותמיר מוסקט (בלקן ביט בוקס) שיעלה על הבמה בפעם הראשונה. לרכישת כרטיסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully