וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם ג'ון גרנט

20.10.2013 / 0:25

המוזיקאי האמריקאי ג'ון גרנט מגיע לראשונה לישראל בחודש נובמבר הקרוב ולרגל הביקור בוחר עבור וואלה! תרבות את התקליטים האהובים עליו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ון גרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

Nina Hagen - Nunsexmonkrock

אתם בחיים לא תשמעו משהו שדומה לזה. זהו אחד מהתקליטים היותר טובים ומיוחדים שאי פעם נעשו. אם עדיין אין לכם את האלבום הזה, לכו ותשיגו אותו!

Talk Talk - The Colour of Spring

יש כל כך הרבה רגעים יפים באלבום הזה. החל מקצב התופים בשיר הראשון "Happiness is Easy", ועד לסגירה של התקליט בשיר "Time it's Time", שהוא אחד מהשירים האהובים עליי. האלבום הזה פשוט מושלם מתחילתו ועד סופו לפי דעתי הצנועה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Eurythmics - Touch

דוגמה מעולה לקול מדהים פלוס סינתיסייזרים מהממים, בנוסף ללהקת Yazoo. גם כתיבת השירים פה היא פנטסטית. לעולם לא יימאס לי להאזין לאלבום הזה והשירים האהובים עליי מתוכו הם "Aqua" וגם "No Fear, (No Hate, No Pain (No Broken Hearts"

Throwing Muses - Throwing Muses

זה היה אלבום הכניסה שלי לעולם הרוק. לקריסטין הרש יש קול שאין לאף זמר אחר והשירים בלתי צפויים ומלאי חיים. עוד אלבום שלעולם לא יימאס לי להאזין לו.

Kate Bush - Hounds of Love

מה אני כבר יכול להגיד על האלבום מסעיר המוחות והיפהפה הזה? כל מה שאגיד לא ישנה דבר. האלבום הזה היה הרקע לשנה האחרונה שלי בתיכון והוא לא הזדקן אפילו קצת עבואי. השירים האהובים עלי מתוכו הם "Mother Stands for Comfort" וגם "Hello Earth".

ג'ון גרנט יופיע במועדון הבארבי ביום שלישי ה-19 בנובמבר, בשעה 21:00. מחירי הכרטיסים עומדים על 159 שקלים במכירה מוקדמת. אפשר להזמין אותם כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully