וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: שוורצנגר וסטאלון מקבלים בראש

20.10.2013 / 15:36

בעוד ש"כח המשיכה" עם סנדרה בולוק וג'ורג' קלוני שומר על המקום בפסגה, צמד השרירנים מפסיד בקרב ונכשל בגדול עם הסרט "תכנית בריחה"

יח"צ - חד פעמי

ארנולד שוורצנגר, סילבסטר סטאלון, ג'וליאן אסאנג' ונערה טלקינטית - כולם התמודדו על מקום מכובד ברשימת שוברי הקופות השבוע בארצות הברית – אבל אף אחד מהם לא הצליח למוטט את הצמד האיכותי, סנדרה בולוק וטום הנקס.

זה השבוע השלישי ברציפות שכח המשיכה לא פועל על "כח משיכה", שממשיך לצוף במקום הראשון. השבוע סרט האסון החללי עם סנדרה בולוק הכניס עוד כ-32 מיליון דולר – עוד ירידה קטנה (28%) בהכנסותיו ביחס לשבוע שעבר. "כח משיכה", עכשיו זה כבר ברור, הוא אחד הלהיטים הקופתיים המפתיעים של השנה: הוא נחשב לאירוע קולנועי חד-פעמי שמחזיר אנשים לקולנוע שוב ושוב, באופן שמזכיר את "אווטאר". בארצות הברית הסרט הכניס כבר 171 מיליון דולר, בכל העולם – מעל 250 מיליון, והדרך שלו עוד ארוכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הלך לה טוב כל כך. קלואי מורץ ב"קארי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם במקום השני אין שינוי: "קפטן פיליפס" עם טום הנקס שומר גם הוא על יציבות, אם כי לא באותה המידה כמו "כח משיכה": הכנסותיו השבוע ירדו בכ-40%, והוא הכניס השבוע עוד כ-17 מיליון דולר. על פי כל התחזיות, הנקס ובולוק ייפגשו שוב על השטיח האדום בטקס האוסקר הקרוב.

הסרט החדש המצליח ביותר השבוע הוא "קארי", הרימייק בכיכובן של קלואי מורץ וג'וליאן מור לסרט האימה הקלאסי של בריאן דה פאלמה מ-1978. התקופה הזאת בשנה, של סוף אוקטובר, בדרך כלל עמוסה בסרטי אימה, לקראת האלווין, אבל השנה, משום מה, זה לא כך: אפילו סרט "פעילות על טבעית" השנתי נדחה, ו"קארי" נשאר הנציג הבודד של ז'אנר האימה החודש. למרות זאת, הוא לא הצליח להביא קהל רב. 16 מיליון דולר בלתי מרשימים, זה מה שהכניס "קארי" בסוף השבוע הראשון שלו. הסרט לא הצליח לסקרן קהל חדש, או לשכנע את מעריצי הסרט המקורי שיש סיבה לראות את אותו הדבר שוב. "קארי" הגיע למקום השלישי בלבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוזרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנת 2013 מהווה תזכורת מכאיבה עבור השרירנים של שנות ה-80, ארנולד שוורצנגר וסילבסטר סטאלון: הם פשוט כבר לא. בתחילת השנה, כל אחד מהם הוציא סרט אקשן חדש משלו – "עומד אחרון" של שוורצנגר ו"כדור בראש" של סטאלון – אבל שניהם כשלו קופתית. טוב, ומה יקרה אם הם ישלבו כוחות? התשובה, מתברר - שום דבר. "תכנית בריחה" היא סרט בכיכובם של סטאלון ושוורצנגר יחד, מפגש פסגה שהיה יכול להיחשב לאירוע בסדר גודל אינטרגלקטי אילו היה מתרחש לפני עשרים שנה. היום, הוא כמעט שלא הזיז לאף אחד: "תכנית בריחה" הכניס רק 9 מיליון דולר. מתברר שהקהל פשוט כבר לא מתעניין בשני כוכבי העבר האלה, לא לחוד ולא ביחד – אלא, אולי, רק בעסקת חבילה בנוסח "בלתי נשכחים".

סרט חדש נוסף הוא "הרשות החמישית", סיפורו של ג'וליאן אסאנג', מייסד אתר ויקיליקס, אותו מגלם בנדיקט קמברבאץ'. הסרט היה אמור להיות אחד ממתחרי האוסקר השנה, אבל זה לא הצליח. קמברבאץ' אמנם מקבל שבחים על הופעתו, אבל התגובות לסרט בכלל הן פושרות למדי. בקופות, "הרשות החמישית" כשל לחלוטין - הוא הכניס השבוע פחות מ-2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully