וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: ערן צור מאוייר ב"נסיעת חינם". צפו

21.10.2013 / 1:35

המעבד והמפיק המוזיקלי שמוליק נויפלד משיק פרויקט חדש בשם "המשקפיים של נויפלד", כשהסנונית הראשונה מתוכו הינה שיר שכתב וביצע ערן צור

קרדיט במאי הקליפ, אנימציה ועריכה : טים רזומובסקי

בשנים האחרונות הספיק שמוליק נויפלד לעבוד כמפיק, מעבד ומלחין עם מירי מסיקה, איפה הילד, טיפקס, קובי, ירמי קפלן ועוד רבים, זאת לצד כתיבה לתיאטרון, לקולנוע, לסדרות טלוויזיה וניהול המסלול להפקה מוזיקלית בבית הספר רימון.

כעת, אחרי כל אלה ופרויקט סולו בשם Mosaic Project, חוזר נויפלד עם "המשקפיים של נויפלד", אלבום חדש שבו משתתפים ככותבים ומבצעים ערן צור, מירי מסיקה, שלמה גרוניך, סיון טלמור, ריקי גל, דנה ברגר, בעז בנאי ועוד, כשמעלה אתם יכולים לצפות בקליפ לשיר "ניסעת חינם" שכתב ומבצע ערן צור, והלחינו שמוליק נויפלד ורועי נופלד.

"את שמוליק נויפלד אני מכיר מאז שלמדנו יחד במחזור הראשון של ביה"ס למוזיקה רימון", מספר ערן צור. "הביוגרפיות שלנו דומות, שנינו במקור מצפון הארץ וכמוני כמוהו – באנו לתל אביב כדי להשתלב בתעשיית המוזיקה. לאורך השנים התעניינתי מאוד גם ביכולת ההפקה שלו, במיוחד אחרי שצפיתי במופע 'מוזאיק' שליווה את האלבום שנויפלד הוציא בזמנו עם אייל קצב. אחרי שנים שלא התראינו וכל אחד פסע בשביל שהוליך אותו, התחדש הקשר. כשכתבתי את 'נסיעת חינם' היה נדמה לי שזה השיר הנכון ליצירה משותפת. שלחתי לו את הטקסט וכעבור כמה ימים קיבלתי את הלחן המקסים שלו. שמחתי על ההזדמנות לשתף פעולה והתענגתי על כל רגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully