וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מה גרם ליוצרי "סאות' פארק" לפספס פרק?

22.10.2013 / 0:21

יוצרי "סאות' פארק" נדפקו בענק, "glee" לא תמשיך לעונה נוספת ללא קורי מונטית', ומה היה קורה לו "משחקי הכס" היתה קומדיה? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

הפסקת החשמל שהרסה ליוצרי "סאות' פארק" את הפרק השבועי

מאט סטון וטריי פארקר, יוצרי הסדרה המצוירת "סאות' פארק", קיבלו השבוע מנה הגונה של קארמה: השניים, שמצהירים כי הם רגילים להגיש את הפרקים לשידור לפעמים פחות מ-24 שעות לפני שידורם, נתקלו בשבוע שעבר בהפסקת חשמל לא צפויה, שגרמה להם לפספס את הדד ליין להגשה – בפעם הראשונה מזה 17 עונות ו-240 פרקים. "זה מבאס להפסיד תאריך שידור, אבל אחרי כל השנים האלה של התגרות במזל על ידי הגשת הפרקים ברגע האחרון, אני משער שזה היה חייב לקרות", אמר פארקר בהצהרה על התקלה שגרמה להם לעשות היסטוריה (והיסטריה) קטנה. בשל הפסקת החשמל באולפנים, לא יכלו האנימטורים לסיים את הגימורים האחרונים של הפרק “goth kids 3: dawn of the posers”, והוא ישודר השבוע. היוצרים תיעדו את רגעי הלחץ גם בבלוג שלהם.

ריאן מרפי: “glee” תגיע לסיומה בשנה הבאה

אחרי פרק הפרידה האמוציונלי מקורי מונטית' בשבוע שעבר, הודיע השבוע יוצר הסדרה “glee”, ריאן מרפי, כי העונה הבאה תהיה האחרונה בהחלט של הקומדיה המוזיקלית, וכי היא תוקדש במובן מה לדמות אותה גילם מונטית' – פין האדסון. "השנה האחרונה של הסדרה, שתהיה בשנה הבאה, תוכננה סביב סיפורם של רייצ'ל ופין", אמר מרפי באירוע שנערך השבוע במרכז פיילי לטלוויזיה. "ידעתי מה יהיה השוט האחרון והוא (מונטית'/האדסון – מ.ר.) היה בו. ידעתי מה השורה האחרונה תהיה, היא אמרה לו אותה. אז כשטרגדיה כזאת מתרחשת, אתה צריך לעצור הכל ולהבין מה אתה רוצה לעשות, אז אנחנו מנסים להבין זאת כעת".

מרפי הוסיף כי "אני הולך לספר לאולפנים ולרשת בעוד כשבוע איך אחרי מותו המצער של קורי, עדיין נוכל לסיים את הסדרה בצורה מספקת, לדעתי. ואפילו כמחווה לו - דבר שאני אוהב".

מרלין מנסון בליהוק מפתיע ב"עד עצם היום הזה"

כוכב המטאל מרלין מנסון מצטרף לתפקיד אורח בסדרת הפנטזיה של ABC "עד עצם היום הזה". מנסון יופיע בסדרה רק בקולו, ויגלם את "הצל", דמות שכבר נראתה בסדרה בסוף עונתה השנייה. "רצינו ללהק מישהו עם היכולות הווקאליות לגרום לעור שלנו להצטמרר", הסבירו השבוע יוצרי הסדרה אדי קיציס ואדם הורוביץ בראיון למגזין "רולינג סטון". מנסון הגיח להופעת אורח בתפקיד עצמו כבר בסדרה "קליפורניקיישן", ובמקרה הזה הוא יופיע בפרק שישודר ב-8 בנובמבר.

ריאליטי חדש ב-AMC: תחרויות של הורדות ידיים

לא ברור מה גרם לרשת AMC - מי שחתומה על הצלחות כמו "שובר שורות" ו-"המתים המהלכים" – לרעות בשדות הזרים של תחום הריאליטי הביזארי, אבל מי יודע, אולי גם הסדרה הזו תהפוך להצלחה מסחררת. הרשת הודיעה השבוע כי רכשה לשידור את הריאליטי “king of arms” – סדרה שעוסקת בנישת תחרויות הורדות הידיים. במשך עשרה פרקים תנדוד התכנית בין מועדוני הורדות ידיים ברחבי ארה"ב ותציג את הנפשות הפועלות. יוצרי הסדרה הם מאט ראנר ואיתן פרוצ'ניק, מי שאחראים גם על ההצלחה “deadliest catch”.

מה קרה כשפירס מורגן הציע לביל אוריילי להתארח בתכניתו?

לפני כשנתיים קיבל העיתונאי הבריטי פירס מורגן את הזדמנות חייו – להחליף את לארי קינג במשבצת השידור שלו ברשת CNN. מורגן היה מוכר כעיתונאי במספר מגזינים ובעיקר כשופט בתכנית “Britain’s Got Talent”, אולם בארה"ב היו רבים שתהו על הליהוק הכמעט-אנונימי. בין אותם תוהים היה כנראה גם מגיש תכנית האקטואליה המפורסם ביל אוריילי. השבוע סיפר מורגן בתכניתו של הווארד סטרן, כי באירוע בו השתתפו שניהם מעט לאחר ההכרזה על מורגן לתפקיד, הוא ניגש לאוריילי, הציג את עצמו (למרות שפרסומות וידיעות על כניסתו לתפקיד כבר נראו במשך מספר שבועות קודם לכן), ושאל אם יסכים להשתתף בתכניתו. אוריילי לא הגיב, רק הנהן בראשו וסירב להצעה. מורגן בתגובה: "איזה שמוק".

כש"משחקי הכס" הפכה לקומדיה

מה היה קורה אם כוכבי "משחקי הכס" היו למעשה דמויות בפארק שעשועים בסגנון הרנסנס? סרטון ויראלי חדש ומצחיק מצליח בעזרת דיבוב מושחז וחיבור סצנות מהעונה הראשונה של הסדרה, להראות כיצד "משחקי הכס" יכולה היתה להיראות אחרת לגמרי (ומצחיקה הרבה יותר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully