וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן פולנסקי: "אני כותב סרט על פרשת דרייפוס"

24.10.2013 / 14:30

בראיון מיוחד לרדיו הצרפתי, חשף הבמאי השערורייתי כי בכוונתו ליצור דרמה על בסיס אחת הפרשיות האנטישמיות הסוערות והחמורות בתולדות אירופה

הבמאי רומן פולנסקי ידוע כאחד מספקי השערוריות הגדולים של עולם הקולנוע, והיום הטיל פצצה נוספת: הרדיו הצרפתיRTL פרסם קטעים מראיון נרחב שערך עמו לקראת צאת סרטו החדש, "ונוס בפרווה", ולפיהם מתברר כי היוצר עמל כעת על כתיבת דרמה שתעסוק בפרשת דרייפוס.

כזכור, מדובר באחת הפרשות הסוערות בתולדות צרפת ובאחד המפגנים החמורים ביותר של אנטישמיות באירופה: בסוף המאה ה-19, נאשם קצין יהודי בשם אלפרד דרייפוס בריגול על לא עוול בכפו, דבר שעורר סערה ארוכת שנים במדינה והותיר בה פצעים שטרם הגלידו. פולנסקי, שנרדף כבר עשרות שנים בעוון עבירות מין שביצע לכאורה בארצות הברית, טען ברדיו כי הוא מזדהה עם גיבור הפרשה – לא בשל יהדותו, אלא מפני שלדבריו, גם הוא "עמד נגד כוחות חזקים שסירבו להודות בטעותם".

לא ברור מתי, אם בכלל, יסיים פולנסקי לכתוב את התסריט ולהוציא אותו לפועל – אבל ברור כי סרט על נושא רגיש בסדר הגודל של פרשת דרייפוס, בטח כשהוא מגיע מבית היוצר של קולנוען שכזה, יפתח הרבה פצעים ישנים בצרפת ובוודאי יעורר גם עניין רב בשאר העולם, כולל כמובן בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully