וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכות בפסטיבל סרטי נשים ברחובות

27.10.2013 / 13:17

פסטיבל סרטי הנשים ברחובות הסתיים כאשר את הפרס המרכזי קטף הסרט "אוגוסטין" של אליס וינוקור. היום יחלו בסינמטק תל אביב שלושת ימי אירועי מחווה לפסטיבל

אמש (שבת) הוענקו הפרסים לזוכות בתחרויות הפסטיבל הבינלאומי ה-10 לסרטי נשים ברחובות. חבר שופטי התחרות הבינלאומית, ראידה אדון, ג'אד נאמן ואיילת מנחמי, העניק את פרס ליוצרת הסרט העלילתי הארוך קטפה היוצרת אליס וינוקור עם הסרט "אוגוסטין", סרט תקופתי שהופק בצרפת ומציג התרחשות מן העבר על מגדר ותחילת הפסיכיאטריה והפסיכואנליזה.

במקום השני באותה הקטגוריה זכו ננה אקווטימישווילי וסימון גרוס עם הסרט ”מלבלבות", סרט בסגנון דוקומנטרי על שתי נשים צעירות הנתונות לאלימות של גברים צעירים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרס חבר השופטות ליוצרת הסרט העלילתי הארוך הוענק ליוצרת חנה אזולאי הספרי על "אנשים כתומים", הפרס ליוצרת הסרט חביב הקהל הוענק לג'ודי מלץ על הסרט "מהשחור עושים צבע", פרס ליוצרת המבטיחה מטעם נעמת הוענק לגן דה לנגה על הסרט "בבגה", פרס חבר השופטות ליוצרת המבטיחה הוענק לטל שפי על הסרט "לא החיים שלך", פרס מועצת הקולנוע ליוצרת הסרט העלילתי הקצר הוענק לסרט "חופש גדול" של טל גרניט ושרון מימון, פרס חבר השופטות ליוצרת הסרט העלילתי הקצר הוענק לסרט "סיפור פעוט" מזמור וייצמן, פרס הסרט התיעודי ע"ש ויקי שירן מטעם הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הוענק לסרט "החלוצות" של מיכל אביעד, פרס חבר השופטות לסרט התיעודי הוענק ל"סופרוומן" של יעל קיפר ורונן זרצקי ופרס חבר השופטות על צילום הוענק לסרט "רעל" של נעמה בונימוביץ.

בנוסף, מענק פיתוח ראשון על סך 50 אלף שקלים הוענק ל"אם תרצה אני שם" של גיתית כבירי, מענק פיתוח שני על סך 40 אלף שקלים הוענק ל"ניושה" של לירן קפל וכמו כן עירית רחובות הכריזה על פרס שנתי לזכרה של מעין ספיר ז"ל , בסך 10 אלף שקלים לתסריט לסרט עלילתי קצר לנוער.

בתוך כך, היום יחלו בסינמטק תל אביב אירועי המחווה לפסטיבל במשך שלושה ימים של הקרנות סרטים, דיונים עם יוצרות, כיתות אמן וכנס בינלאומי ראשון מסוגו. את כל הפרטים ניתן למצוא כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully