וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: איזו דמות יוצאת לגמלאות ב"משפחת סימפסון"?

29.10.2013 / 1:04

מותה של מדבבת וותיקה מ"משפחת סימפסון" מאלצת את היוצרים להוציאה לגמלאות, והראיון שהופסק עם ג'נה ג'יימסון, כוכבת הפורנו לשעבר. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

איזו דמות תצא לגמלאות ב"משפחת סימפסון"?

השבוע הלכה לעולמה השחקנית מרשה וואלס, מי שדיבבה במשך למעלה משני עשורים את דמותה של המורה עדנה קראבפל ב"משפחת סימפסון". וואלס מתה בגיל 70 לאחר מאבק במחלה קשה. לאחר מותה הודיע אל ג'ין, אחד מיוצרי הסדרה, כי בעקבות מותה של וואלס, הוא ייאלץ להוציא את גברת קראבפל, מורתו של בארט, לגמלאות. "היא היתה אהובה על ידי כולם ב'משפחת סימפסון' ובכוונתנו להוציא לגמלאות את הדמות שלה שאין לה תחליף", אמר ג'ין בהצהרה.

לפני כשבועיים נודע כי יוצרי הסדרה מתכוונים להרוג את אחת הדמויות בסדרה במהלך העונה הבאה שלה. אולם לדברי ג'ין, גברת קראבפל לא היתה אמורה להיות הדמות הזו. "מוקדם יותר השנה דיברנו על קו עלילה פוטנציאלי במהלכו דמות מוצאת את מותה", אמר ג'ין, "זו לא עדנה קראבפל של מרשה. מותה של מרשה לא היה קשור לזה, ושוב, מדובר באובדן גדול לכל מי שהיה לו העונג להכיר אותה".

הרגעים הטובים של גברת קראבפל

הריאיון ההזוי של ג'נה ג'יימסון ל"Good Day New York"

כוכבת הפורנו לשעבר, ג'נה ג'יימסון, החליטה לנסות את מזלה בתחום הספרות וכתבה את מה שהיא מקווה שיהיה "50 גוונים של אפור" הבא. לצורך קידום המכירות של הספר (אותו היא מגדירה כחלק הראשון בטרילוגיה) הגיעה ג'יימסון בת ה-39 לראיון בתכנית הבוקר "Good Day New York" אצל המנחים גרג קלי ורוזאנה סקוטו. השניים נראו קצת נרגשים, שלא לומר נבוכים לנוכח הכוכבת לשעבר שישבה על ספת האירוח ונראתה כאילו זה עתה שבה ממסיבה פרועה במיוחד. ג'יימסון, שנראתה מבולבלת, מסרה תשובות לא ברורות, קיללה מידי פעם ולא הצליחה ממש לעמוד במשימת הראיון. הרשת קטעה אותו אחרי ארבע דקות. צפו:

מדוע מתעכבים צילומי סרט "הפמליה"?

הסדרה "הפמליה" סיימה את עונתה השמינית עוד בקיץ שעבר, אולם הדיבורים אודות סרט המשך על מעלליהם של וינס וחבריו העשירים, נמשכים כבר למעלה משנה. אם כך, מדוע עדיין לא הוצפנו בפוסטרים, פרמיירות ושלל ראיונות של חברי הקאסט לצורך קידום סרט שכזה? התשובה נעוצה ככל הנראה, וכמו תמיד – בכסף. בשבועות האחרונים צייצו חברי "הפמליה" כי הסרט אכן ייכנס לעבודה כשהצילומים יתחילו בינואר הקרוב. אולם לא בטוח שכולם יגיעו לשם: מפיק הסדרה מארק וולברג טען השבוע כי העיכוב בצילומים נובע ממחלוקות באשר לשכרם של חברי הקאסט, ודיווח נוסף טוען כי מדובר במחלוקת סביב תוספת השכר שמקבל ג'רמי פיבן (ארי גולד בסדרה) בהשוואה לשכרם של שאר חברי הקאסט. אולם למרות הדיווחים, השחקנים מתעקשים שפרויקט הסרט ייצא לפועל וטוענים כי הם לוקחים אותו ברצינות רבה.

והנה כוכב הסדרה מבטיח שהסרט יקרה:

שחקנית התחפשה לדמות מ"כתום זה השחור החדש" – ועוררה סערה

ג'וליאנה יו, רקדנית מוכרת בריאליטי "רוקדים עם כוכבים", הצליחה לעורר סערה קטנה השבוע: יו הגיעה למסיבת ליל כל הקדושים כשהיא מחופשת לשחקנית האפרו-אמריקנית, אוזו אדובה, שמגלמת את דמותה של סוזן "עיניים מטורפות" וורן בסדרה "כתום זה השחור החדש". לצורך התחפושת, משחה יו את פניה בצבע חום, כדי להידמות בצבעה לצבע עורה של אדובה. הדבר לא שעשע את מצדדי הפוליטיקלי קורקט בארה"ב שסברו כי התחפושת היתה "לא ראויה" במקרה הטוב. "זה לא קשה: אנשים לבנים – אל תשימו 'מסכה שחורה'", צייצה השחקנית מרת'ה פלימפטון ("לגדל את הופ"). "החיים עדיין יהיו בסדר גם אם לעולם, לעולם, לעולם לא תחבשו 'מסכה שחורה'. בסדר? יופי". כאשר קלטה את גודל המבוכה, מיהרה יו להתנצל, הסבירה שהיא מעריצה של הסדרה ושל אדובה ושלא התכוונה לפגוע באיש.

ג'וליאן יו. splash
מישהי כאן השאירה את השכל בבית? ג'וליאנה יו/splash

NBC מחדשת את "רצח במשיכת קולמוס"

אם הספקתם ליהנות מהשידורים של סדרת המתח "רצח במשיכת קולמוס" עוד בשנות ה-80 המאוחרות בערוץ הראשון, אז קודם כל, אתם כנראה לא צעירים, ושנית, כעת תוכלו להתרפק על קצת נוסטלגיה. רשת NBC החליטה לחדש את הסדרה, אז בכיכובה של אנג'לה לנסברי, ולעשות לה עיבוד חדש עם השחקנית זוכת פרס האוסקר אוקטביה ספנסר ("העזרה"). ברשת טוענים כי מדובר בעיבוד עכשווי יותר של הסדרה המצליחה ההיא, במסגרתה תגלם ספנסר מזכירה בבית חולים/בלשית חובבת שמפרסמת את ספר המתח הראשון שלה. הסדרה מתרחשת בתקופה בה כותרות סנסציוניות ממלאות את עמודי החדשות ומציתות את דמיונה של דמותה של ספנסר, שנמשכת לפשעים אמיתיים. אותה משיכה מביאה אותה להיות חלק בלתי נפרד מהחקירות.

כך זה היה נראה פעם

CBS מחזירה לחיים את "מכושפות"

ופרץ הנוסטלגיה כנראה לא עצר ב-NBC: רשת CBS הודיעה השבוע כי היא עובדת על עיבוד מחודש לסדרה "מכושפות" שהצמידה אותנו למסך בתחילת שנות ה-2000. הסדרה עסקה בארבע אחיות בעלות כוחות כישוף, שמחליטות להילחם בכוחות הרוע. הסדרה התחילה ב-98 ונגמרה ב-2006, ובמהלכה שיחקו בה בין היתר, שאנון דוהרטי, אליסה מילאנו ורוז מגאוון. טרם נמסרו פרטים נוספים אודות העיבוד המחודש, אולם ניתן לומר כי מי שאחראי עליו הם מפיקי "שולחן לחמישה". אם כבר נוסטלגיה, אז עד הסוף.

סצנה מתוך "מכושפות"

ג'סיקה לאנג עוזבת את "אימה אמריקנית"

אחרי שזכתה בכמעט כל פרס אפשרי (אמי, אוסקר, וגלובוס הזהב כבר יושבים אצלה בנחת בארון) החליטה השחקנית ג'סיקה לאנג לעזוב את דרמת האימה של ריאן מרפי "אימה אמריקנית" בתום עונתה הרביעית בשנה הבאה. לאנג, שמגלמת בעונתה השלישית של הסדרה המשודרת בימים אלה את דמותה של פיונה גוד, אמרה השבוע כי היא תעזוב באופן סופי, אולם למרות ההכרזה, יש מי שמטיל בה ספק. "בכל שנה היא אומרת: 'אוקיי, זו השנה האחרונה'", סיפר השבוע מרפי בראיון. נחכה ונראה.

  • עוד באותו נושא:
  • עוברת מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully