וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יתחרו באייל שני וחיים כהן?

28.10.2013 / 12:17

מאיר אדוני, אסף גרניט ומושיק רוט הם המסעדנים שיובילו את ריאליטי הבישולים החדש מבית רשת, "משחקי השף" - שתהיה המתחרה המרכזית של "מאסטר שף" של קשת

מאיר אדוני, אסף גרניט ומושיק רוט הם המסעדנים שיובילו את תוכנית הבישול החדשה של הזכיינית רשת, "משחקי השף", במסגרתה יחפשו את השף המוכשר ביותר בישראל. הפורמט לתכנית פותח על ידי רשת ותאגיד המדיה ITV, והוא כולל טעימות עיוורות על ידי השפים אשר ישמשו גם כמנטורים למתמודדים שייבחרו על ידם. הפורמט צפוי להתחרות ב"מאסטר שף" של הזכיינית המתחרה קשת, כאשר עד כה הופקו לתכנית גם גרסת יכלדים וכן גרסת VIP שצולמה לפני כשנה אך טרם עלתה לשידור.

אדוני, השף של קבוצת כתית, גרניט השף הירושלמי ממסעדת מחניודה ורוט, שמסעדתו ממוקמת באמסטרדם והשף הישראלי היחיד בעל שני כוכבי מישלן הם כאמור השפים אשר יאמנו את המתמודדים בנבחרות שלהם וילוו אותם כמנטורים אישיים לאורך כל התכנית. שלושת השפים יאתגרו את המתמודדים במשימות כאשר הם אינם יודעים של מי המנה אותם הם טועמים ומהי זהותו של המתמודד שיישלח הביתה.

"כמו הפורמט, כך גם בחירת השפים המובילים והמקצועיים ביותר בארץ, וכן, גם בעולם", מסר ארז בן הרוש, סמנכ"ל התוכניות של רשת. "'משחקי השף' הוא פורמט טלוויזיוני חדשני. אנו נרגשים לצאת לדרך עם פורמט מקורי שלנו ועם שלושת השפים אשר יעניקו לצופה חוויה טלוויזיונית וקולינרית יוצאת דופן".

  • עוד באותו נושא:
  • בעזרת השף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully