וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: האחים ג'ונאס מתפרקים

29.10.2013 / 17:45

שלישיית האחים, ניק (21), ג'ו (24) וקווין (25) הודיעה באופן רשמי על פירוק הלהקה והפסקת שיתוף הפעולה המוזיקלי

האחים ג'ונאס מתפרקים, והפעם זה סופי. לאחר גל של שמועות בנושא וביטול סיבוב הופעות יומיים לפני שהיה אמור לצאת לדרך, מגזין People מדווח כי שלישיית האחים, ניק (21), ג'ו (24) וקווין (25) הודיעה באופן רשמי על פירוק. "זה נגמר לכרגע", אמר קווין למגזין, כאשר דוברת הלהקה מאשרת את הפרטים.

רמזים מוקדמים לפירוק היה אפשר לזהות בקלות כבר בתחילת חודש אוקטובר כאמור, כאשר טריו האחים ביטל לא פחות מ-19 הופעות בסיבוב ההופעות שלהם, יומיים בלבד לפני שהיה אמור להתחיל. עם דבר הביטול, מקורב ללהקה אישר לאתר הוליווד ריפורטר כי ההרכב אכן שרוי ב"קרע יצירתי עמוק", המהווה את הרקע לדברים.

הפופולריות של האחים ג'ונאס, ששיחררו ארבעה אלבומי אולפן כלהקה מאז שנת 2006, היתה עצומה לקראת סוף העשור הקודם, טרום עידן וואן דיירקשן, אך בתקופה האחרונה הם נעלמו מהראדר וקווין אף תקע את המסמר האחרון בארון הקבורה המוזיקלי של עצמו – הוא החל לכבב בסדרת הריאלטי "נשואה לג'ונאס" ששודרה בערוץ E! ביחד עם אישתו דני, שנמצאת כרגע בהריון. כעת נראה כי חוסר היכולת להחליט בנוגע לעתידם המוזיקלי גרם להם להחליט סופית על פירוק, כפי שצוטט המקורב להם כשבוטלו הופעותיהם: "ברגע שהם הבינו שהם לא מסוגלים להחליט שום דבר בנוגע למוזיקה", צוטט המקורב, "זה כבר הפך להיות שאלה של 'למה שנצא עכשיו לסיבוב הופעות?'. הם צריכים ליישב ביניהם דברים, ואת ההחלטה הזאת לא היה להם קל לקבל".

ניק וג'ו הגיבו בקצרה לגל השמועות באמצעות חשבונות הטוויטר שלהם ב-22 באוקטובר. "בבקשה חכו עד שאנחנו מארגנים את עצמנו בחזרה", כתב ג'ו, ואילו ניק צייץ "המתינו איתנו". פירוק ההרכב מדגים כי ציוצים לחוד ומציאות לחוד. עם זאת נראה כי אף אחד לא מאוד מופתע מהסוף של הלהקה, שבעידן של מיילי סיירוס, ריהאנה וג'סטין ביבר קשה לראות איך התמימות הבלתי נדלית שלה, שהיתה כוח השיווק העיקרי שלה, משתלבת בתעשיית המוזיקה כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully