וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דיין יגלם את עצמו שאחרי המוות

31.10.2013 / 12:37

איש התרבות הוותיק והמוערך יתארח בהצגה חדשה של תיאטרון גשר, כשיוקרן על מסך וידאו בתפקיד עצמו לאחר שהלך עולמו

ההצגה החדשה של תיאטרון גשר, "הלוך ושוב", כוללת בקאסט שלה שחקן וותיק כפי שמעולם לא נראה על הבמה: אסי דיין. ההצגה בבימוי סשה קריידנלין מספרת על אדם שלו תפקיד ייחודי - להשיט את בני האדם מעולם החיים אל עולם המתים. בין היתר, משחקים בה גם הנרי דוד, לוסי דובינצ'יק (המשמשת גם כעוזרת במאי וכזכור הינה חברה וותיקה של דיין, נ.ה.), רות רסיוק ואירית דקל. הבמאי והשחקן המוערך דיין יגלם את עצמו כמי שכבר אינו בין החיים על גבי מסך וידיאו. הצגת הבכורה תתקיים בתאריך ה-8 בנובמבר בהאנגר גשר.

"הלוך ושוב" נכתבה עלידי קריידנלין יחד עם רועי רשף-מליח בהשראת "השייט" שכתבה אנה יאלובסקי ומתבססת על המיתולוגיה היוונית שבה חוצץ נהר הסטיקס בין ארץ החיים לבין השאול, משכנם של המתים. הנשמות מועברות בכיוון אחד מגדה אחת לשנייה באמצעות ספינה אל העולם הבא, כשרק מי שמשיט את הספינה יכול לחזור הלוך ושוב, מעולם החיים אל עולם המתים וחוזר חלילה.

ההצגה משלבת בתוכה קטעי וידיאו לצד קטעי משחק על הבמה. כאשר דיין יגיח כאמור באופן חד-פעמי אל בימת התיאטרון: על גבי מסכי יתגלו דמויותיהם ויטלי פוקס, גור קורן ודיין בגיחה חד פעמית לעולם התיאטרון, שכן הוא יגלם את עצמו, כאדם שכבר הלך לעולמו ומסכם את חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully