וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די.ג'יי הארדוול מגיע לישראל

3.11.2013 / 11:58

הדי.ג'יי ההולנדי הצעיר, שלפני שבוע זכה בתואר "הדי.ג'יי מספר אחת בעולם" על פי הדירוג של DJ Mag, יופיע בישראל בדצמבר הקרוב

די.ג'יי הארדוול Hardwell)) יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים ב-19 בדצמבר בגני התערוכה בתל אביב. הדי.ג'יי, שרק לפני כשבוע וחצי נבחר לתואר "הדי.ג'יי מספר אחת בעולם" על פי דירוג DJ Mag, מגיע ארצה כחלק מהסיבוב העולמי של מופעו "I Am Hardwell", בו הוא מופיע על הבמה במשך לא פחות משלוש שעות רצופות במהלכן הוא אמור להעניק לקהל מה שכונה בהפקה כ"השקפת עולמו" בעזרת וידאו ארט ומוזיקה.

הארדוול הינו שם הבמה של רוברט ואן דה קורפוט בן ה-25, ובדיוק כמו המנטור שלו, הדי.ג'יי והמפיק טייסטו, גם ואן דה קורפוט גדל בברדה אשר בהולנד. את הפריצה הבינלאומית שלו הוא עשה בשנת 2009 עם הטראק "Show Me Love, כשלאחריו הגיעו שיתופי פעולה עם טייסטו כמו "Zero 76" וYoung Blood"" שזכו לאהדת הקהל אך התקשו להגיע למקומות בולטים במצעדים.

הארדוול הוא הייבוא האחרון מתוך שורה של תקליטנים שהגיעו ארצה במסגרת XL Nightlife Festival, ביניהם בוב סינקלר, מארק רונסון, דיוויד גוואטה, אפרוג'אק ועוד. את המופע של הארדוול יחמם די.ג'יי דאניק (DJ Dannic) כמופע פותח. מחיר הכרטיסים לאירוע עומד על 260 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • הארדוול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully