וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדי ראש הממשלה" נמכרה לארה"ב

4.11.2013 / 22:00

סדרת המקור של שחר מגן ונועה רוטמן מבית HOT נמכרה לרשת CW ("אחת שיודעת", "יומני הערפד"). את התסריט לגרסה האמריקאית תכתוב נטלי קרינסקי ("האנטומיה של גריי")

עוד הישג מרשים לטלוויזיה הישראלית בעולם: "ילדי ראש הממשלה", הסדרה המדוברת של HOT, נמכרה להפקה בארצות הברית. היום (שני) נודע כי הסדרה נמכרה לרשת המצליחה CW ("אחת שיודעת", "יומני הערפד", "הטופ מודל הבאה") ול- Timberman-Beverly Productions, חברת ההפקה של שרה טימברמן ("הסקס של מאסטרס"). את הגרסה האמריקאית תכתוב נטלי קרינסקי, שכתבה בעבר ל"האנטומיה של גריי" ו"אחת שיודעת".

"האתגרים והמורכבויות של היות חלק מ'המשפחה הראשונה' נחקרו בצורה כל-כך כנה ושופעת ב'ילדי ראש הממשלה' וזה לא מפתיע, בהתחשב ביוצרים שלה" אמרה טימברמן בהצהרה ששחררה. "אנחנו חשים שזו הזדמנות אדירה לשאול את אותן השאלות בקונטקסט של נשיאות ארצות הברית. המטרה היא לספר את הסיפור שלנו, עם שילוב דומה של תבונה, חמלה, ולפעמים הומור לא צפוי. כולם נדמים כמו מרכיבים הכרחיים ב'ילדי ראש הממשלה'". "ואני מתרגשת וחשה כבוד גדול", מסרה קרינסקי, "לכתוב סדרה ישראלית לאור השושלת והקשר שלי לישראל". תגובתו של אדם ברקוביץ', מנהל-שותף בחטיבת הטלוויזיה של הסוכנות CAA, שתיווך את העסקה: "אני שמח להיות חלק מתהליך חשיפת הטלוויזיה הישראלית המצוינת לשוק האמריקאי, ובו בזמן לשמור על מעורבותם של היוצרים המקוריים של הסדרות, ועל נקודות ההשקה בין הגרסאות הישראלית והאמריקאית".

"אני נרגשת מהפתח שנפתח ל'ילדי ראש הממשלה', שהיא אחת הסדרות הכנות, הנועזות והמקצועיות שנעשו כאן", מסרה מירית טובי, מנהלת הדרמה של HOT. "לסדרה יש פוטנציאל אדיר בחו"ל. העובדה שהסדרה מטפלת במתח בין הפרטי לציבורי, במי שרגע אחד עסוקים בחייהם הקטנים וברגע הבא מקבלים החלטות הרות גורל, כל זה יכול לעבוד מצוין בכל מקום".

"ילדי ראש הממשלה", שיצרו שחר מגן ונועה רוטמן בהפקת קודה הפקות, עלתה לאוויר במאי 2011 והמשיכה לעונה שנייה בשנה העוקבת. הסדרה עוקבת אחר משפחתו של ראש הממשלה, שאול אגמון (רמי הויברגר): אשתו דיתי (מיכאלה עשת) וילדיו לבי (אלונה טל) וגולן (לי בירן). את עסקת המכירה הובילה עבור HOT הדס מוזס ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של סוכנות ADD, שמכרה לאחרונה בעולם גם את "פצועים בראש", "עספור" ו"אמא ואבאז". מהצד האמריקאי תיווך בעסקה אדם ברקוביץ?, מנהל-שותף בחטיבת הטלוויזיה של הסוכנות CAA.

מה דעתכם על "ילדי ראש הממשלה"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully