וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפריים טיים של ערוץ 2: מנחה עם ביצים

5.11.2013 / 16:53

אסי עזר המנחה של "הכוכב הבא" מרשה לעצמו לאחרונה להביע את דעתו בשידור חי ובאינסטגרם, האם נולד מנחה מזן חדש או שהכל יחסי ציבור של "קשת"? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

בדיקת מהדורת וואלה! בעקבות התאונה הקטלנית הבוקר: שוליים צרים בכביש החוף מסכנים את חיי הנהגים. בתאונה קטלנית הבוקר סמוך למחלף אור עקיבא נהרגה אישה שעצרה בצד הדרך. ככל הנראה סטייה קלה של רכב חולף גרמה למותה. מבדיקת המהדורה עולה כי במקטעים רבים בכביש החוף השוליים צרים, אינם עומדים בתקן האירופי ומהווים סכנה לנהגים.

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, פורש מתפקידו, לאן הוא הולך? מי שכונה לא פעם האיש החזק במשק אומר היום כי אחרי שמונה שנים בתפקיד הוא "מיצה", וכעת מבקש לפנות זמן למשפחתו. לאן מועדות פניו של עיני: לפולטיקה או לעסקים?

מחר הכרעת הדין במשפט ליברמן: מה התרחישים ולמי יש אינטרס בזיכוי או בהרשעה? כתבי וואלה! חדשות גלעד גרוסמן ועמרי נחמיאס על הסיכויים של ליברמן לחזור לכסאו במשרד החוץ ועל המועמדים האפשריים לתפקיד היוקרתי במקרה ויורשע.

"אל תתערבו לי בחתונה". דעה. אתמול אושר התיקון שמעלה את גיל הנישואין ל- 18, אך לא כולם מברכים על ההחלטה. שיפי חריטן, עיתונאית חרדית, חושבת שקביעת רף לגיל נישואין אינה ערובה לנישואים ולהורות מוצלחים, ושהחוק החדש פוגע בזכויות הפרט.

התחזית: היום חם מהרגיל ויבש, מחר ירידה בטמפרטורות בעיקר במישור החוף.

צפו במהדורה המלאה.

מה דעתכם על אסי עזר כמגיש? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully