וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קיטון מאשר: יהיה "ביטלג'וס 2"

7.11.2013 / 15:54

השחקן הוותיק, שגילם את הדמות האגדית בסרטו הקלאסי של טים ברטון, הודה בפני כתבי אתר הרכילות TMZ כי למיטב ידיעתו, סרט המשך עתיד להיות מצולם

הדיווחים על סרט המשך לקומדיית האימה הקאלטית "ביטלג'וס" מקבלים אישור מהשחקן מייקל קיטון: מי שגילם את ביטלג'וס בסרט המקורי של טים ברטון ("המספריים של אדוארד"), שיצא בשנת 1988, נשאל אתמול (רביעי) על ידי אתר TMZ האמריקאי האם סרט ההמשך אכן בדרך, וענה בכנות "כן, זה מה שהם אומרים לי".

יש לשער שקיטון מתכוון לאולפני וורנר, הנמצאים כעת במשא ומתן מול ברטון הבמאי בכדי שיחזור לביים גם את סרט ההמשך. אישורו של קיטון בעניין הסרט העלה שוב את השמועות לפיהן הוא עצמו ישוב לשחק את ביטלג'וס, אולם דבר מכל אלה לא זכה לאישור רשמי מצד האולפנים, שרק מוכנים לאשר כי מתקיים משא ומתן רשמי בינם לבין ברטון.

את התסריט ל"ביטלג'וס 2" כתב סת' גראהם סמית', מי שכתב יחד עם ברטון את סרטו של האחרון, "צללים אפלים" בכיכובו של ג'וני דפ. גראהם סמית' צוטט בחודש מאי 2012 כאומר שאם יהיה סרט המשך לבילג'וס, "הסרט לא יהיה 'גרסה מחודשת', אלא סרט המשך חדש לחלוטין עם מייקל קיטון בתפקיד הראשי".

כזכור, עלילת הסרט המקורי עוקבת אחר בני זוג שמתו והפכו לרוחות רפאים שרודפים את הבית בו התגוררו, ולשם כך נעזרים ב"מגרש חיים", אותו מגלם קיטון. בסרט כיכבו גם ווינונה ריידר, שהיתה אז בת 17 בלבד, וכן ג'ינה דיוויס ואלק בולדווין."ביטלג'וס" זכה לביקורות חיוביות לצד הצלחה קופתית והכנסותיו מוערכות ב-73 מיליון דולר. בנוסף, לאור הצלחת הסרט נוצרה סדרת אנימציה לילדים המבוססת על עלילתו.

מה דעתכם - זה רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully