וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלחמת הכוכבים: פרק 7" – יש תאריך

8.11.2013 / 10:00

ההתרגשות בשיאה: דיסני ולוקאספילם הכריזו אתמול (חמישי) כי הפרק החדש בסאגה החללית, בבימויו של ג'יי ג'יי אברהמס, יצא אל הקולנועים ב-18 בדצמבר 2015

מעריצי "מלחמת הכוכבים", היכונו: אתמול (חמישי) הכריזו חברות ההפקה האמונות על יצירת הפרק החדש והשביעי במספר בסדרה, דיסני ולוקאספילם, על תאריך ההפצה הרשמי של הסרט – ה-18 בדצמבר 2015.

החצי השני של דצמבר, שמוביל היישר אל חג המולד בארצות הברית, נחשב באופן מסורתי לזמן בו יוצאים אל האקרנים סרטים גדולים, כאשר בשנתיים האחרונות ממלאים את המשבצת הזו סרטי "ההוביט" של פיטר ג'קסון. עם זאת, הסרט האחרון בסדרה של ג'קסון, "לשם ובחזרה", אמור לראות אור בדצמבר 2014, מה שמשאיר את השטח פנוי עבור הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים", אותו מביים ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים", "מסע בין כוכבים"), שיתחיל להצטלם באפריל 2014.

אלן הורן, יו"ר אולפני דיסני, אמר בהודעה רשמית כי "אנחנו נרגשים לחלוק את תאריך ההפצה של 'מלחמת הכוכבים: פרק 7', שלא רק יחתום את עונת החגים בקולנוע אלא גם יבטיח שהצוות המעולה יקבל די זמן כדי לצלם סרט מעולה".

עד כה ידע הסרט המדובר צרות הפקתיות שונות, כאשר התסריטאי שהיה אמור לכתוב עבור הפרויקט, מייקל ארנדט ("מיס סאנשיין הקטנה", "צעצוע של סיפור 3"), עזב את הפרויקט מסיבות שלא הובהרו והוחלף על ידי לורנס קסדן, שעבד בעבר עם ג'ורג' לוקאס על התסריטים של "שודדי התיבה האבודה" מסדרת אינדיאנה ג'ונס ו"שובו של הג'דיי" מסדרת "מלחמת הכוכבים" עצמה.

מחכים ל"מלחמת הכוכבים"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully