וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת אבבא בדרך לאיחוד?

10.11.2013 / 15:08

חברת ומייסדת ההרכב השוודי האגדי, אנייטה פלטסקוג, הודתה בפני עיתון גרמני כי ארבעת החברים המקוריים עשויים להתאחד לציון 40 שנה ליציאת השיר "Waterloo"

חברי להקת הפופ המיתולוגית אבבא שוקלים הופעת איחוד, לציון 40 שנים לשיר "Waterloo", הלהיט הראשון של ההרכב. אנייטה פלטסקוג, מי שייסדה את ההרכב יחד עם הגיטריסט וכותב השירים ביורן אולבאוס, אמרה לעיתון גרמני כי חברי ההרכב בהחלט שוקלים איחוד לרגל חגיגות ה-40 לסינגל המצליח, איחוד בו ישתתפו כמובן גם שני חברי הלהקה הנותרים, בני אנדרסון ואנני-פריד לינגסטד.

"כמובן שזה משהו שאנחנו חושבים עליו", אמרה המוזיקאית לעיתון weekly Welt. "נראה כי יש כל מיני תכניות לגבי ציון יציאת האלבום, אבל בשלב זה אני לא יכולה להגיד מה מזה באמת יקרה". עוד ציינה פלטסקוג כי עקב גילם המבוגר של חברי אבבא, לא יהיה פשוט עבורם להופיע על במה. "אני לא יכולה לדמיין מצב שבו נעלה לבמה עם מקל", אמרה בתייחסה לנושא.

"Waterloo", שיר הנושא והסינגל הראשן מתוך האלבום השני של ההרכב השבדי היה גם השיר עימו ניצחה הלהקה בתחרות האירוויזיון של שנת 1974 ולהיט שפרץ את הדרך להצלחה הבינלאומית הכבירה של ארבעת החברים בלהקה. השיר נכנס היישר למקום הראשון במספר מדינות באירופה, הגיע לרשימת הטופ טן בארה"ב, מכר שישה מיליון עותקים והפך לאחד מהסינגלים הנמכרים ביותר בכל הזמנים.

להקת אבבא נחשבת עד היום ללהקת הפופ המוצלחת ביותר שצמחה בשבדיה ולאחת מלהקות הפופ הכי גדולות אי פעם. הלהקה פעלה בין השנים 1972-1983, כאשר את הופעתה האחרונה ביצעה בשנת 2008, אז הופיעו חברי ההרכב בפומבי יחד לראשונה מאז שנת 1986, בהקרנת הבכורה של הסרט "מאמה מיה!" המבוסס על שיריהם בשטוקהולם.

מה דעתכם על איחוד - רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אבבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully