וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה דופק: מתי עידו רוזנבלום יחליט מה יעשה כשיהיה גדול?

לילך וולך

12.11.2013 / 0:07

"מונית הכסף" היא תוכנית חמודה מאוד (כשהיא באמת משודרת), אבל מה נסגר עם עידו רוזנבלום? כמה זמן עוד הוא ימשיך להסתפק במשבצת המצומצמת הזו ומתי יפרוש כנפיים?

מה חלם עידו רוזנבלום להיות כשיהיה גדול? עיתונאי? כדורסלן מקצועי כמו שהיה בדרכו להיות? בעל בית קפה קטן ומצליח, כפי שהוא על הדרך? ולומר שחלם להיות "הבעל-של" זה הרי סתם להתרשע ולהתנמך. כל זה כדי לומר, לא יכול להיות שכל שעידו רוזנבלום חלם עליו הוא להיות נהג מונית מהולל בטלוויזיה, פשוט לא. ולא משנה כמה הוא טוב בזה. פשוט לא.

"מונית הכסף" רצה פה ושם ואיך לפעמים, כבר מ-2007. ולומר שרצה זה מצחיק כי היא לא רצה, אפילו לא מדלגת. היא כאן ואז איננה, נמצאת לרגע ומתאיינת מעצמה. טכנית, "מונית הכסף" בעונתה הרביעית, אבל היתה יכולה להיות גם בעונתה המאתיים או השנייה, באותה מידה של ריאליה. ולמה? לא ברור בדיוק, הרי מדובר בפורמט מצליח ואפקטיבי, עשוי היטב, מוגש על ידי עידו רוזנבלום שאי אפשר לבקש פה טוב מזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד מתי נובמבר 2007? עידו רוזנבלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפילו יוצרי הפרומואים לא בטוחים מה לעשות עם התוכנית הזו – כן משודרת? אחרי מה? איזו שנה זו לעזאזל? אבל איזה חמוד עידו רוזנבלום, אה? 'סתכלו 'סתכלו רגע על עידו רוזנבלום, אולי לא תבחינו שאין לנו מושג מה לעשות עם התוכנית הזו מלבד להפוך אותה לדבק טפטים, שיחזיק את לוח המשדרים כשיש בו חורים לא מוסברים.

ועוד מילא מה שעושים ל"מונית הכסף" שהיא תוכנית חמודה מאוד, יציבה באופייה וברמה שלה, ובסך הכל- אם כבר שעשועוני טריוויה, אז שיהיו כאלו. רוזנבלום מצליח להפוך את מלאכת ההנחייה לעניין שכאילו נשלף מהשרוול, לא מתאמץ, לא לוחץ, לא מתנשא ולא מיטפש. כל זה נשמע פשוט מאוד, אבל עקבו בתשומת לב אחר 95% ממגישי ומנחי הטלוויזיה כדי לראות עד כמה למעשה זה מסובך. אז נחמד מאוד ש"מונית הכסף" מפתיעה ומפציעה לפעמים על המסך, כמו חתול עצמאי שחוזר כשמתחשק לו. אבל מה עם עידו רוזנבלום? מה עליו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו, מה יהיה? מתןך "מונית הכסף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם יש משהו שאי אפשר לקחת מהזכיינית קשת זה את היעילות והתועלתנות שלה – למעשה, אם היה די מקום על גג בניין הזכיינית, לא מן הנמנע שהיתה מקימה עליו חוות טחנות רוח ומספקת לעצמה את כל האנרגיה, כמשק האוטרקי שלפעמים ממילא נדמה שהיא. אז איך ולמה מניחים למשאב עידו רוזנבלום להתבזבז? ולא שיש פה איזה עניין מיוחד באינטרסים של רוזנבלום – אלא בשלנו כצופים. זה לא כאילו שאנחנו משופעים במנחים מוצלחים, אז איך עידו רוזנבלום לא מוצא לו מקום למידותיו לעגון בו, כמה עוד המונה הזה ירוץ עד שיבינו שהגיע הזמן לרדת מהמונית?

מה אתם חושבים שעידו רונזבלום צריך לעשות עם הקריירה שלו? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully