וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שיר חדש לאיגי דיין והצללים

12.11.2013 / 0:00

מתופף להקת משינה חוזר אל קדמת הבמה עם "האושר בא", שיר ראשון מתוך אלבום חדש בשם "פשוט מסובך", הכולל קטע שתורגם לערבית על ידי אמו, קלריס דיין. האזינו

יח"צ - חד פעמי
איגי דיין והצללים - האושר בא. רועי ברקוביץ',
איגי דיין/רועי ברקוביץ'

"זמן רב עבר מאז האלבום הראשון שהוצאתי כיוצר עצמאי ובנפרד ממשינה, ומאז הסינגל האחרון ששחררתי לרדיו ", אומר דיין, שכתב והלחין את השיר החדש. "הזמן הזה מלמד על המרחק הרב שעברתי ככותב וזמר, עד לגיבושו של האלבום החדש, אותו אני מכנה 'האלבום הראשון השני שלי'. אני גאה מאוד ביצירה ובתהליך שעזר לי לגבש את הסאונד והתכנים, יחד עם להקת הצללים המופלאה, המלווה אותי באלבום ובהופעות המתוכננות לקראת צאת האלבום.

"חברי הלהקה ראו שיש לי זיקה ברורה למאוולים והציעו לשלב זאת באחד השירים, כאשר ניגשתי לבחור בשיר המיועד שמתי לב למילים ולפזמון של השיר המדובר: 'ואז הוא מתנער, נוטע לכיוון אחר'. חיפשנו דרך למחיש את ההרגשה הזאת למאזין ובכך לקחנו את השיר לכיוון אחר לחלוטין בעזרת המאוול כמו כן, לשיר יש חלק בשפה הערבית שנתן את הקישור הנוסף. כאשר ניסיתי לכתוב את המילים לחלק הזה בשיר זה לא בדיוק הסתדר לי כפי שרציתי מבחינה מקצבית, והחלטתי שאני כותב בעברית ונותן לאמא, שהיא משוררת מדהימה, בזכות עצמה לתרגם את זה עבורי לערבית. זאת חוויה מאוד מיוחדת ליצור משהו עם אמא".

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • איגי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully