וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירק דה סוליי חוזר לישראל

11.11.2013 / 20:45

שנתיים אחרי הביקור הראשון של סירק דה סוליי, יחזור הקרקס הייחודי לישראל עם המופע "קידם", שמכר למעלה מ-10 מיליון כרטיסים ברחבי העולם

סירק דה סוליי, הקרקס הבינלאומי הפופולרי, חוזר לישראל – והפעם עם המופע "QUIDAM", שיציג עשר פעמים בלבד בין התאריכים ה-6-16 באוגוסט 2014 בהיכל נוקיה בתל אביב. במופע "קידם" כבר צפו למעלה מ-10 מיליון איש ברחבי העולם, וכעת הגיע תורו של הקהל הישראלי לחזות בו. זהו הביקור השני של הפקת "סירק דה סוליי" בישראל, לאחר הביקור הראשון בקיץ 2012, אז הציגו בארץ 22 פעמים את המופע "אלגריה", בו צפו כ-100 אלף צופים בסך הכל.

במופע "קידם" משתתפים 52 אקרובטים מ-18 מדינות בעולם, יחד עם צוות שחקנים, מוזיקאים וזמרים המייצרים מופע מוזיקלי חי על הבמה. הקונספט של "קידם" בוחן מקרוב את בני האדם ה"רגילים" – אנשים עם רעיונות, רצונות ודאגות. הסיפור הבימתי עוסק בדמותה של זואי, צעירה משועממת שהוריה מתעלמים ממנה, המחפשת דרכים למלא את חייה. היא נחשפת לעולם מדומה, עולמו של "קידם", בו היא פוגשת דמויות מעודדות שנותנות לה השראה. "קידם" הופך להיות מקום לחלונות ומערכות יחסים אמתיות, בהן אנשים יוצאים מהאנונימיות ונחשפים בכנותם.

במאמץ משותף של הנהלת היכל נוקיה וההפקה המקומית בראשות שוקי וייס, יותאם ויעוצב ההיכל לדרישות המדויקות של המופע. במת המופע תתפרש על כחצי משטחו הכללי של ההיכל והקהל יישב בחצי גורן בכדי להבטיח איכויות צפייה גבוהות. פירוט מלא של המופעים והשעות באתר שוקי וייס ובאתר איוונטים.

מחיר כרטיס למופע עומד על מחיר התחלתי של 220 שקלים, בהתאם למקומות הישיבה בהיכל. כמו כן, יוצעו כרטיסי הנחה לילדים הכוללים הנחה של 20% ממחיר הכרטיס המלא (עד גיל 12). מכירה מוקדמת לחברי המועדון של סירק דה סוליי תחל ב-12 בנובמבר, החל מהשעה 9:00 בבוקר. מכירה מוקדמת לחברי השומע המתמיד של שוקי וייס וללקוחות אמריקן אקספרס תחל ב- 13 בנובמבר החל משעה 9:00 בבוקר. מכירה לכלל הציבור תחל ב-14 בנובמבר בשעה 9:00 בבוקר. את הכרטיסים ניתן לרכוש כאן וכאן או בטלפון 9066*.

מתרגשים לקראת הביקור? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully