וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל הפיס מציג: "ימי תרבות" בהנחות גדולות

11.11.2013 / 16:08

ב-25-27 בדצמבר תושק מסורת חדשה בחסות מפעל הפיס, שתציע אירועי תרבות במחירים שינועו בין 0 ל-20 שקלים. בין המשתתפים: הקאמרי, האופרה הישראלית, מוזיאון ישראל ועוד

מפעל הפיס בשיתוף פורום מוסדות תרבות ומשרד התרבות, הכריזו היום על השקתו של מפעל תרבותי חדש ורחב היקף שייקרא "ימי תרבות". במסגרת "ימי תרבות" יפתחו מוסדות התרבות את שעריהם לציבור הרחב ויקיימו מאות אירועים ברחבי הארץ – הצגות תיאטרון, מופעי מחול ומוזיקה, אירועי ספרות, סרטים ותערוכות, שיוצעו לקהל הרחב במחירים הנעים בין 0 ל-20 שקלים.

"ימי תרבות", נועד לאפשר ולהנגיש את צריכת, כמו גם לחשוף בפני הציבור הרחב את העושר התרבותי ורוחב היריעה של היצירה הישראלית. האירוע יתפרש על פני כ-120 יישובים ברחבי הארץ, במשך שלושה ימים. כ-400 אירועים שונים ולמעלה מ- 150,000 כרטיסים יוצעו לקהל הרחב באתר אינטרנט ייעודי של מפעל הפיס.

בין גופי התרבות שייקחו חלק בפרויקט: התיאטרון הקאמרי, האופרה הישראלית ומוזיאון ישראל. לצידם ישתתפו מוסדות תרבות הממוקמים בפריפריה כמו תיאטרון שלומי, תיאטרון מראה מקרית שמונה וכמו כן יוצרים עצמאיים, סופרים ומשוררים.

"זהו מיזם ייחודי שמטרתו לתת הזדמנות תרבותית שווה לכל הציבור בישראל, להעצים את התרבות הישראלית ואת יוצריה ", אמר יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין. "בכוונת מפעל הפיס והשותפים למיזם, להפוך את ימי התרבות למסורת תרבותית בישראל".

מה דעתכם על היוזמה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מפעל הפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully