וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: התקלה האסונית של "אקס פקטור"

12.11.2013 / 0:02

"אקס פקטור" באחת התקלות המביכות בתולדות הריאליטי, ג'ימי קימל ממשיך לגרום לילדים לבכות וצ'רלי שין מנסה לעשות שולם עם מפיק "שני גברים וחצי". חדשות טלוויזיה אמריקאית

תקלה טכנית ב"אקס פקטור": ההצבעות לא נספרו

מבוכה ב"אקס פקטור" האמריקאי: תקלה טכנית שאירעה בשידור התכנית של יום רביעי, במסגרתה שודרו במהלך התכנית נתוני הצבעה לא נכונים, הובילה לכך שכל הקולות שנרשמו עבור המתמודדים בערב זה לא נספרו. שקופית לא נכונה ששודרה במהלך התכנית לגבי נתוני ההצבעות בזמן ההופעות היא שגרמה לבלאגן, ויוצרי הריאליטי המצליח נאלצו בשל כך לוותר על הצבעות הצופים בבית לאותו ערב. לאחר מכן הוחלט כי בתכנית הבאה ישירו כל 13 המתמודדים הנותרים ותתקיים הצבעה נוספת. "טעויות קורות", צייץ שופט התכנית סיימון קאוול לפני שידור התכנית השנייה. "מה גם שכמה מתחרים צריכים להודות על מזלם הטוב שהם יוכלו לשיר שיר נוסף מחר".

מתיחת ליל כל הקדושים האכזרית של ג'ימי קימל

זו השנה השלישית ברציפות שמנחה תכנית האירוח ג'ימי קימל מבצע את מתיחת ליל כל הקדושים השנתית שלו בעזרתם האדיבה של הורים ברחבי אמריקה. כמדי שנה, גם השנה ביקש קימל מהורים למתוח את ילדיהם בליל כל הקדושים, ולהגיד להם ביום שלמחרת איסוף הממתקים שהם אכלו את כולם. את התגובות הנזעמות מתבקשים ההורים להעלות ליוטיוב, וקימל משדר אותן בתכניתו. צפו בילדים הזועמים ובחבורה השנתית של הורים ששירותי הרווחה צריכים לשקול לבקר.

אחרי הפיצוץ, צ'רלי שין רוצה שלום בית

לא ברור אם צ'רלי שין אכן מבקש לעשות שולם עם מפיקו לשעבר צ'אק לורי, שפיטר אותו לפני כשנתיים מ"שני גברים וחצי", או שהוא פשוט מחפש עבודה חדשה. כך או כך, הציוץ ששלח השבוע שין ללורי דרך חשבון הטוויטר שלו, הותיר לא מעט גבות מורמות. "היי צ'אק", כתב שין, "יש לי רעיון שאתה צריך לשמוע לאחר שאתפייס איתך ועם בני משפחתך. את זה אעשה באופן אישי. חיבוקים ונשיקות (במקור XOX – מ.ר.)". לציוץ הוסיף שין גם תמונה של פרס הפיפל צ'ויס בו זכתה הסדרה ב-2007. אולם, כיאה לאישיותו התוססת וההזויה, לא ברור מדוע שין כתב את שכתב - ללורי כלל אין חשבון טוויטר.

רק אחד מהדברים עליהם יש לשין להתנצל:

יוצר "איש משפחה" קיבל סדרה חדשה

סת' מקפרלן, האיש מאחורי "איש משפחה" ו"אבא אמריקאי", זכה השבוע בהזמנה לסדרת אנימציה חדשה פרי עטו ברשת האם FOX. הסדרה נקראת “Bordertown” והיא עוסקת במשפחה אמריקאית שגרה בעיירה קטנה ונידחת בטקסס, בה האב, באד באקווילד, הוא שוטר משמר הגבול שמתקשה להסתגל לשינויים התרבותיים סביבו, ובייחוד לשכנו ארנסטו גונזלס, מהגר מקסיקני ואב לארבעה. היא צפויה לעלות לשידור בשנה הבאה.

תכנית התחקירים "60 דקות" שידרה כתבה שקרית – והתנצלה

תכנית התחקירים המוערכת והוותיקה, "60 דקות", נאלצה להתנצל השבוע בפני צופיה לאחר שעורכיה גילו כי שידרו ידיעה כוזבת. כתבת התכנית לארה לוגן ראיינה ב-2012 את דילן דיוויס, קצין ביטחון בקונסוליה האמריקנית בבנגזי שבלוב שסיפר לה על מעורבותו בתקרית בה פרצו חמושים לבניין השגרירות ורצחו ארבעה דיפלומטים, בהם גם השגריר האמריקני כריסטופר סטיבנס. דיוויס סיפר ללוגן כי התעמת עם אחד המחבלים ואף ראה את גופתו של סטיבנס בבית החולים לאחר מכן.

אולם כעת מתברר כי סיפורו של דיוויס היה מומצא וכי הוא כלל לא היה שם בעת האירוע. דיווחים אחרים שעלו ציירו תמונה שונה, לפיה כלל לא היה במתחם בעת התקרית. לוגן הגיעה השבוע לתכנית הבוקר של הרשת, בה הבהירה כי התכנית מתנצלת על הטעות, וכי למרות שסיפורו של דיוויס נבדק, הוא הצליח להטעות אותם.

מנחי תכנית הבוקר עברו בדיקת פרוסטטה בשידור חי

מאט לאוור ואל רוקר, מנחי תכנית הבוקר של רשת NBC “The Today Show”, מאוד מסורים לעבודתם. השניים החליטו השבוע לעבור בדיקה לגילוי סרטן הערמונית (פרוסטטה) בשידור חי בניסיון להעלות את המודעות לנושא בריאות הגבר. השניים אמנם לא מצולמים בעת האקט וצוות התכנית נשאר מחוץ לחדר הבדיקה, אולם הם מספרים על חוויותיהם מיד לאחר מכן.

Visit NBCNews.com for breaking news, world news, and news about the economy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully