וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקצה טי.וי": האינדי הישראלי עולה לשחק במגרש של הגדולים. צפו

15.11.2013 / 0:00

"הקצה טי.וי" מגיעה לערוץ 24 עם מגזין מוזיקה שבועי בהנחיית אושיות האינדי קוואמי ולאון פלדמן, שיביאו איתם מוזיקה טובה, קצת יותר שיער שיבה ואולי גם ריקודים. ראיון

כתבת: נועה הרשקוביץ צילום: דייב שחר מוזיקה: Luqman - Electric Powder עריכה: אמיר קוטיגרו

האזנתם להם ברדיו, האזנתם להם ברשת, ועכשיו אתם הולכים גם לראות אותם בטלוויזיה. "הקצה", תכנית המוזיקה העצמאית והאלטרנטיבית שהיתה אחת מהתכניות המצליחות והבולטות ששודרו בגלגל"צ, עברה בשנה שעברה מהפך, התרחבה והפכה לתחנת הרדיו האינטרנטית kzradio.net. כעת, "הקצה" מגיעה גם לערוץ 24 עם התכנית החדשה בעלת השם המתבקש "הקצה טי.וי.".

את התכנית יובילו וינחו אנשי האינדי המוערכים והמנחים קוואמי (אייל פרידמן) ולאון פלדמן, החל מה-19 בנובמבר בשעה 22:45. במסגרת התכנית יתארחו מדי שבוע מוזיקאים מכל קצוות היצירה של המוזיקה העצמאית, מומחים ואנשי מפתח מהתעשייה וגם אמנים שיגיעו ויבצעו הופעה אקוסטית, לייב באולפן. בנוסף תהיה סקירה שבועית של סינגלים וקליפים חדשים, והמלצות על אירועים והופעות ברחבי הארץ.


*מוזיקה באדיבות הלייבל רו טייפס, "Luqman - Electric Powder". מסיבה מבית היוצר של רו טייפס תתקיים ב-16 בנובמבר במועדון הפסאז' בתל אביב, יחד עם DJ Werd מברלין ונציגי הלייבל רג'ויסר, מש ולוקמאן.


טוב ש"הקצה" הגיעה לערוץ 24? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully