וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: דרמת מתח לטלוויזיה האמריקאית תצולם בירושלים

13.11.2013 / 12:00

"Dig", סדרה חדשה שפותחה על ידי קשת, גידי רף ("חטופים") וטים קרינג ("גיבורים") תצולם בירושלים ותשודר ב- USA Network מבית NBC. ניר ברקת: "הסדרה היא אבן דרך משמעותית"

עוד הישג לתעשיית הטלוויזיה הישראלית בעולם: "Dig", סדרה חדשה מבית היוצר של קשת, נמכרה לרשת הכבלים האמריקאית USA Network מבית NBC, ושישה פרקים שלה יופקו ויצולמו בעיר דוד בירושלים. את הסדרה יוצרים גידי רף ("חטופים") וטים קרינג ("גיבורים", "Touch"), והיא תגולל את סיפורו של סוכן FBI, פיטר קונלי, שמוצב בירושלים וחוקר פרשת רצח של ארכיאולוגית אמריקאית אשר עבדה בירושלים. דרך חקירת הרצח שלה הוא עולה על קונספירציה שגילויה עשוי לשנות את מהלך ההיסטוריה. הסדרה חושפת בין היתר את האתרים הארכיאולוגיים בעיר דוד, והרשת רכשה להפקה שישה פרקים שלה.

"ההיסטוריה האדירה של ירושלים מזמינה סדרות וסרטים שיש בהם סיפורים גדולים", אמר ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים שתומכת בפרויקט. "כראש העיר ירושלים היה ברור לי שאם נצליח לחבר בין ההצלחה של הוליווד לפוטנציאל האדיר של ירושלים התוצאה תסחף ותרתק מאות מיליוני צופים ברחבי עולם. הסדרה החדשה היא אבן דרך משמעותית בהפיכת ירושלים לעיר שמושכת הפקות ענק בינלאומיות".

"עבורנו מדובר בהישג לתעשייה כולה", אמר מנכ"ל קשת, אבי ניר. "זו למעשה סדרת הטלוויזיה האמריקאית הראשונה שתצולם בישראל. אני שמח כי הצלחנו למצוא את השותפים הטובים ביותר לפרויקט שהחל להירקם בקשת לפני כשנתיים וחצי. גידי רף וטים קרינג, היוצר האמריקאי המוערך, שכתבו את התסריט, וראש העיר ירושלים, ניר ברקת, שזיהה את הפוטנציאל ובלעדיו הפרויקט לא היה יוצא לפועל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הישג לתעשייה כולה". אבי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מברך על ההחלטה לצלם את הסדרה בירושלים", אמר השר לכלכלה, ירושלים והתפוצות, נפתלי בנט, "דבר שיסייע למיתוגה הבין לאומי של העיר כעיר תיירות, תרבות ורוח וגם יסייע לעסקים בעיר ולמציאת מקומות עבודה".

ג'ף וכטל, נשיא ומנהל התוכן של NBC Universal Cable Entertainment, שתיאר את הסדרה כ"'צופן דה וינצ'י' פוגש את אינדיאנה ג'ונס", מסר כי "נכנסנו לפרק חדש בתוכנית העבודה של האולפנים שלנו וחיפשנו פרויקט שיש בו אמירה. צוות היוצרים הצליח לבנות סיפור חכם, מתוחכם ומושך שיכה את השוק בתדהמה".

ואיך נשמעת לכם הסדרה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • DIG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully