וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר על פרשת הזמר: "הוא לא ידע בת כמה היא". האזינו

17.11.2013 / 12:40

עזר דיבר הבוקר בתכניתו המשותפת עם דפנה לוסטיג ברדיו תל אביב על הקשר האישי שלו עם הזמר, וטען בכל תוקף: "סמים הוא לא עשה איתה". מאוחר יותר התנצל על חלק מדבריו

ניב אהרונסון

(עדכון - 17:29)

אסי עזר מגיב לראשונה על פרשת הזמר והקטינה: בתכנית הבוקר שלו ברדיו תל אביב (FM102), אותה הוא מגיש לצד דפנה לוסטיג, יצא הבוקר (ראשון) עזר להגנתו של הזמר, ואף ציין בשידור כי הוא ממקורביו. בשיחה שפתחה את התכנית, הזכיר עזר את טענות הנערה מן הפרשייה כאילו עישנה עם הזמר סמים, וטען בתוקף כי מהיכרותו האישית עם האדם, "סמים הוא לא עשה איתה". עזר שם דגש על הסיקור התקשורתי הנרחב, שלטענתו יצא מפרופורציות. "בסופו של יום מדובר פה במקרה של זמר ששכב כנראה עם נערה מתחת לגיל 16 מבלי שהוא ידע בת כמה היא", אמר.

אסי עזר מגיב לפרשת הזמר. רדיו תל אביב 102fm, ניב אהרונסון
מקורב. אסי עזר/ניב אהרונסון, רדיו תל אביב 102fm

לוסטיג, מציד, לא נשארה חייבת, והטיחה בעזר כי "קרבתך אל הנושא היא ברורה והיא גורמת לך להיות לא אובייקטיבי. אם לא היית מקורב אל הזמר לא היית אומר את ערימת השטויות שאמרת עכשיו". היא הוסיפה כי לתפיסתה, מקרה שכזה הוא בגדר "אונס", ועל כך השיב לה עזר כי היא "חנפנית לקהל", והוסיף: "אני מקווה שעכשיו האתר וואלה!, שמצטט אותנו בדרך כלל בכותרות מעוותות כאלה, יכתוב 'דפנה לוסטיג: לדעתי הזמר הוא אנס', ואז הוא יתבע אותך".

מאוחר יותר, התנצל עזר על דבריו בסטטוס בפרסם בחשבון הפייסבוק ובחשבון האינסטגרם שלו. "אז ככה", כתב, "לפעמים צריך להתנצל! הבוקר בתוכנית הרדיו של דפנה ושלי ניהלנו שיחה על 'פרשת הזמר'. השיחה היתה סביב הסיקור התקשורתי הנרחב שהפרשה מקבלת והאינפורמציה המוטעית שנכתבת בעיתונים ובאתרים. אם התפרש מהשיחה שאני מקטין מחומרת העניין, או שאני מגן על גברים המנצלים קטינות, אני מתנצל על כך. לא זאת היתה כוונתי".

מה דעתכם על הדברים של עזר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully