וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי ניומן בדרך לישראל

19.11.2013 / 9:00

חלוץ המוזיקה האלקטרונית של שנות ה-80 וחביב מעריצי הסינת' פופ יגיע לראשונה לישראל, להופעה שתתקיים בפברואר הקרוב

המוזיקאי גארי ניומן יגיע לראשונה לישראל, להופעה אחת שתתקיים ב-10 בפברואר במועדון הבארבי בתל אביב. ניומן נחשב לאחד היוצרים הבולטים של סצינת המוזיקה האלקטרונית בשנות ה-80 ולאמן מוערך בקרב חובבי הסינת' פופ והניו ווייב.

ניומן בן ה-55 החל את הקריירה המוזיקלית שלו בשנות ה-70 כסולן, כותב ומפיק בהרכב הפאנק- רוק והניו ווייב הבריטי Tubeway Army, אשר מוכר בעיקר בזכות הלהיט "?Are 'Friends' Electric". ניומן היה מהראשונים שהכניסו שהשתמשו בסינתיסייזרים באופן מרחב בשדה הפופ, מהלך שהשפיע על מוזיקאים בהמשך העשור. במהלך השנים התפתח סגנונו המוזיקלי של ניומן לאזורי המוזיקה התעשייתית, כאשר סינתיסייזרים ואלקטרוניקה ממשיכים להיות אבני יסוד ביצירתו.

בשנת 1979 יצא השיר הראשון שלו כיוצר עצמאי, "Cars", אשר זכה להצלחה מסביב לעולם והפך ללהיט הכי גדול שלו. עד היום ניומן הוציא יותר מ- 20 אלבומים ואמנים רבים נוקבים בשמו כמקור השראה, ביניהם פרינס, ליידי גאגא, ג'ק ווייט, קנייה ווסט, קווינס אוף דה סטון אייג', פו פייטרס וניין אינץ' ניילס.

את אלבומו האחרון, "Splinter (Songs from a Broken Mind)", הוציא ניומן בחודש אוקטובר האחרון. האלבום הגיע למקום ה-20 בטבלת המכירות של בריטניה וכך הפך לאלבום המצליח ביותר של ניומן מאז "Warriors" בשנת 1983. את השקת האלבום החדש מציין ניומן בסיבוב הופעות ברחבי העולם עם להקתו, במסגרתו כאמור יגיע ארצה. לאחרונה העתיק ניומן את מגוריו מאנגליה הסגרירית לקליפורניה, ובין הופעותיו הוא עובד על אלבומו הבא ומתכנן לעסוק בכתיבת מוזיקה לסרטים.

על הבאתו של ניומן ארצה אמונה חברת הפקות ICP CONCERTS (שהביאו גם את פיטר מרפי, אמנדה פאלמר, מרקיורי רב, לס קלייפול והליירז). מחיר כרטיס להופעתו של ניומן עומד על 200-220 שקלים במכירה מוקדמת, ולאחר מכן הוא צפוי לעלות. את הכרטיסים ניתן לרכוש כאן ובטלפון 03-5221212.

מתרגשים לקראת ההופעה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully