וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האם הערה הומופובית של אלק בולדווין תעלה לו בקריירה?

19.11.2013 / 0:11

אלק בולדווין שוב מתפרץ על פפראצי - הפעם זה עלול לעלות לו בתוכנית החדשה, וגם: האם קומיקאי משנות ה-80 שנחשב למת בעצם חי? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

אלק בולדווין השתלח בהערה הומופובית – והושעה

השחקן אלק בולדווין ("רוק 30") לא אוהב צלמי פפראצי, ועכשיו יש לו גם סיבה טובה: מפגש בעייתי עם אחד מהם כנראה עלה לו בתוכנית האירוח שלו ברשת MSNBC. בולדווין נתקל בזוג צלמים שניסו לתפוס תמונה שלו עם אשתו ובתו בעת שיצאו ממכוניתם במנהטן, והחל לקלל ולהבריח אותם מהמקום. סרטון של האירוע הועלה במהירות לאתר TMZ, שדאג להסביר כי בסרטון נראה בולדווין, בין היתר, מכנה את אחד הצלמים בקריאה הומופובית.

ארגון GLAAD, הפועל לשמירת זכויות קהילת הלהט"ב בארה"ב, מיהר לגנות את המעשים. עם פרסום האירועים החליטו בכירי הרשת להשעות לעת עתה את תוכניתו של בולדווין עד לבירור העניין, אולם ייתכן כי הרשת מתכוונת לעשות הרבה יותר מזה - בולדווין כתב השבוע בבלוג שלו בהאפינגטון פוסט: "השאלה היא אם התוכנית תחזור בכלל. אבל אם התוכנית תמות, גורלה לא יהיה שונה מהרוב הגורף של תוכניות טלוויזיה חדשות".

צפו ב"אהבה בסימן קריאה" עם בולדווין בוואלה! VOD

פיצה ודגים מתים: הריב המוזר של ג'ון סטיוארט וראש עיריית שיקאגו

בשבוע שעבר החליט ג'ון סטיוארט לתת לפוליטיקאים קצת מנוחה ולהיכנס קצת במישהו אחר. המישהו הזה היה משהו: הפיצה הייחודית של שיקאגו – Deep Dish Pizza, פיצה עבה במיוחד שנאפית בכלי עמוק. סטיוארט הקדיש כארבע דקות בתוכניתו לקטילת הפיצה האהובה על תושבי שיקאגו, שלל ממנה את הכינוי פיצה וכינה אותה: "מרק בקערת לחם" ו-"כמו לקיים יחסי מין עם גופה שעשויה מנייר שיוף".

ראש עיריית שיקאגו רם עמנואל ניסה לפייס את סטיוארט, וביום שלמחרת השידור שלח מספר מגשי פיצה לסטיוארט ואנשי צוותו כשעליהם חתיכות אנשובי, והפתק: “deep dish with dead fish, love, Ram”, או בתרגום חופשי: "פיצה במחבת עמוקה עם דגים מתים". בתמונה של המגשים שפרסם בעמוד הטוויטר שלו, הוסיף עמנואל: "שלחנו ל'דיילי שואו' קצת פיצה אמיתית. לא כועסים, נכון?". אולם סטיוארט לא התרגש ופרסם בתגובה סרטון קצרצר בו נראה כלב בורח מריח מגשי הפיצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אנדי קאופמן עדיין חי?

השחקן והקומיקאי אנדי קאופמן אולי לא מוכר לכולכם, אבל לדור שראה טלוויזיה בשנות ה-70 וה-80 (וגם למי שצפה ב"איש על הירח" עם ג'ים קארי) הוא בוודאי מוכר כאחד הקומיקאים הבולטים של אותן שנים. קאופמן מת בשנת 84' מסרטן הריאות והותיר אחריו מעריצים רבים ומשפחה אבלה. השבוע הגיע אחיו של אנדי, מייקל, לטקס חלוקת פרסים על שמו של קאופמן שייסד אביהם לזכרו. במעמד החלוקה, החליט קאופמן האח לחלוק משהו נוסף עם הקהל: לטענתו, הוא סבור שאחיו עדיין חי. הוא טוען כי מצא במגירותיו תוכנית המפרטת כיצד אנדי יזייף את מותו כדי להתרחק מאור הזרקורים, וטען כי הוא חי, נשוי ואב לשתי בנות. אחת מהן הייתה במקרה (או שלא) בקהל ועלתה לבמה.

הסיפור ההזוי תפס כותרות מיד באתרי הבידור, שתהו על בריאותו הנפשית של האיש וטענו כי האישה היא שחקנית המתגוררת בניו יורק. מספר ימים לאחר מכן הופיע מייקל קאופמן בתוכניתו של ג'ק טאפר ברשת CNN וטען כי הוא היה קורבן למתיחה, וכי מעולם לא פגש את האישה שעלתה לבמה וטענה כי היא בתו של אחיו. לטענתו האישה נשלחה על ידי מישהו אחר, וכעת הוא מפקפק בסיפור שאחיו עדיין חי.

ליהוקים מפתיעים לקומדיה החדשה של HBO

ג'ק בלאק בבכורת הסרט "מסעות גוליבר". Kevin Winter, GettyImages
ג'ק בלאק/GettyImages, Kevin Winter

HBO שוקדת בימים אלה על פיילוט לסדרה קומית חדשה שעוסקת בשלושה גברים המנסים למנוע את מלחמת העולם השלישית. השבוע נודע כי לפיילוט לוהקו השחקנים ג'ק בלאק וטים רובינס. בלאק יגלם את אלכס קופינס – קצין השירותים הזרים שנכנס למהומת המלחמה בעל כורחו, בעוד שרובינס יגלם את תפקיד מזכיר המדינה האמריקני וולטר הולנדר שנמצא בחדר המצב ומנסה למנוע את המלחמה הקרבה. התפקיד הראשי השלישי עדיין לא לוהק.

ז'אן קלוד ואן דאם בפרסומת שמשגעת את הרשת

אם הייתם מחסידיו של כוכב סרטי הפעולה ז'אן קלוד ואן דאם בשנות ה-90, ודאי שמתם לב לחסרונו על המסך שלנו בשנים האחרונות. הסירו דאגה מלבכם - כעת חוזר ואן דאם האגדי בפרסומת חדשה לוולבו שמסעירה את הרשת. צפו.

האם HBO יצרה גרסה גאה ל"בנות"?

השבוע פורסם טריילר חדש לסדרה המצופה של רשת HBO “looking”, בכיכובו של ג'ונתן גרוף (ג'סי סיינט ג'יימס מ"glee" בשבילכם). הסדרה עוסקת בחבורה של שלושה צעירים גאים שמחפשים אהבה בסן פרנסיסקו. נשמע מוכר?

הסוף האמיתי של "שובר שורות"?

לפני שהגיעה "שובר שורות" המופתית, בריאן קרנסטון היה מוכר כהאל, האבא מ"מלקולם באמצע". בסרטון הבא מוצע סוף חלופי לסדרה שהפכה אותו לוולטר ווייט כשבמקום מה שקרה באמת, מסתבר כי הכל היה חלום בלהות.

האם אלק בולדווין צריך לשלם במשרתו על ההערה ההומופובית? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עוברת מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully