וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 30 שנה: מונטי פייתון מתאחדים, באמת

19.11.2013 / 12:39

זה לא מפגש חלקי או חד פעמי: חמשת חברי מונטי פייתון החיים יכריזו ביום חמישי הקרוב על איחוד, שככל הנראה יכלול סיבוב הופעות ואולי אף סרט או סדרה

מעריצי מונטי פייתון מוזמנים להתחיל להתרגש: העיתונים בבריטניה מדווחים היום (שלישי) כי חמשת חברי ההרכב הקומי האגדי שעודם בחיים, אריק איידל, טרי גיליאם, טרי ג'ונס, ג'ון קליז ומייקל פאלין, יכריזו ביום חמישי הקרוב, במסיבת עיתונאים מיוחדת, על איחוד החבורה, 30 שנה לאחר צאת סרטם המשותף האחרון ("טעם החיים").

לעת עתה לא ברור עדיין איזה צורה ילבש האיחוד, אך ברור כי אין המדובר במפגש חד פעמי, בדומה לאלה שנערכו כבר בשנים האחרונות. הפייתונים יצאו, ככל הנראה, לסיבוב הופעות בימתי, כאשר עדיין לא ברור אם מדובר במופע שיוקדש לחומרים הישנים והמוכרים או לחומר חדש. בהמשך, כך נרמז מהדיווחים, עשוי לצאת גם סרט חדש של הפייתונים, ואולי אף סדרת טלוויזיה.

"הם הבינו שזה עכשיו או לעולם לא", אמר מקור לסאן הבריטי, שהוסיף כי הפעם מדובר ב"איחוד מלא". יש לציין כי האיחוד אינו מפגיש מחדש את ההרכב המקורי במלואו, שכן גרהאם צ'פמן, החבר השישי, הלך לעולמו בשנת 1989 מסרטן.

מאז מותו של צ'מפן נראה היה כי הסיכוי לאיחוד בין יתר החברים קלוש, אף שמעת לעת יצא לכמה מהם לשתף פעולה בפרויקטים שונים: קליז, פאלין ואיידל כיכבו בסרטו של ג'ונס משנת 1996, "הרוח בערבי הנחל", ועם צאת המחזמר "ספאמלוט", שנכתב על ידי איידל על בסיס הסרט "מונטי פייתון והגביע הקדוש", עלו כמה מהחברים לאיחוד קצרצר על הבמה. בעבר נעשו גם נסיונות להתאחד – ב-1999, למשל, תוכנן כבר סיבוב הופעות, אך פאלין פרש ממנו ברגע האחרון. איידל התלוצץ כשאמר בראיון עיתונאי משנת 2010 ש"הפייתונים יתאחדו ברגע שגרהאם צ'פמן יחזור מן המתים. אנחנו מדברים עם הסוכן שלו על התנאים".

מתרגשים לקראת האיחוד? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully