וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Almost Human" משווקת כסדרה החמה ביותר של החורף - אל תמהרו להשתכנע

הפרומואים בארה"ב משתוללים ומחלקת היח"צ עובדת שעות נוספות כדי שתשתגעו על "Almost Human". אבל למרות שהיא מרשימה היא גם נדושה וממחזרת כל עולם מד"ב מוכר

יח"צ - חד פעמי

מי שצפה בערוץ FOX האמריקאי בחודש האחרון, לא יכול היה שלא להיתקל בפרסומות לסדרה החדשה "Almost Human". מספר הפרומואים לסדרה היה כל כך מסחרר, שבשלב מסוים הם היו כמעט בכל מקבץ פרסומות בזמן צפיית שיא. לפוקס יש להיט בידיים, או כך הם חושבים - מותר להם, הסדרה הרי יצאה מבית הגידול של חברת ההפקות של ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים") - והערוץ רוצה שכולם יראו אותו. והאמת היא שלכל הפחות, מדובר בסדרה שהיא ממתק לעיניים. "Almost Human" היא סדרת משטרה עתידנית בעלת ערכי הפקה של סרט הוליוודי לא רע בכלל. אלה, יחד עם חזון עיצובי, מאפשרים ליוצרי הסדרה ליצור עולם עתידני אמין יחסית.

השנה היא 2048, ואנשים לא משתמשים במכוניות מעופפות - הם נוהגים בכלי רכב שדומים לאלה של היום, בערך כפי שכלי הרכב שלנו דומים למה שהיה לפני 35 שנים. הם יורים באקדחים, ואוכלים אוכל סיני. אה, כן, וכל שוטר מצוות לעבוד עם רובוט-דמוי אדם. הסדרה עצמה מתמקדת בשוטר עם עבר אפל, ורובוט מיושן שבניגוד לחבריו המתקדמים יותר נועד לדמות אנשים ולהרגיש. את הראשון משחק עם חספוס שרמנטי אופייני קרל אורבן, שהיה נפלא כשופט דרד, ופחות נפלא כדוקטור בונס מקוי מ?מסע בין כוכבים? החדש. כאן אורבן עושה את עבודתו נאמנה בתפקיד בלש ג?ון קינקס, אך אין אלא לציין כי הדרישות ממנו הן נמוכות - להיות אפל, מקצועי להחריד, זועף ולא ידידותי. מי שגונב את ההצגה הוא הצלע הרובוטית של הזוגיות - דוריאן בגילומו של מייקל אילי. אילי הופך את דוריאן לאחד הרובוטים החביבים שנראו על המסך בעת האחרונה. הוא רגיש, סקרן, בעל חוש הומור ובו בזמן מעט לא אנושי - ניואנסים שאילי מעביר מצויין, אשר מפצים על היעדר הניואנסים המוחלט של קינקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להגיע בלי ציפיות וליהנות. מתוך "Almost Human"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך כדי לאהוב את ?Almost Human? לא מספיק לחבב את הדמויות הראשיות, צריך גם להיות שלמים עם העולם של הסדרה. מעבר לכך שהוא יפה מאוד, מדובר בעולם מועתק מכל יצירת מדע בדיוני קולנועית וטלוויזיונית שמוכרת לכם. ?איש ההרס?? יש. ?שליחות קטלנית 2?? יש. ?בלייד ראנר?? אתם לא תאמינו כמה DNA של בלייד ראנר יש בסדרה הזו. אם זה לא צורם לכם, כי אם ממלא אתכם ברגשי נוסטלגיה חמימים, אז הכל בסדר. אם לא, זו לא הסדרה עבורכם. כמו כן, בינתיים אין מה לבנות כאן על דמויות משנה מעניינות. החל מהבוסית השבלונית (לילי טיילור) ועד למושא החיבה של הבלש קינקס (מינקה קלי), כולם נראים חד-ממדיים להחריד. רק הטכנאי המעט-קריפי רודי (מקנזי קרוק) מצליח להפיח חיים בקאסט המשנה של הסדרה, אבל נוכחותו לא מספיקה כדי ליצור עניין במה שמתרחש סביב גיבורינו.

אך הבעיה הגדולה יותר של "Almost Human" כיום היא אחרת. מסדרה שנוצרה על ידי האיש שהיה אחראי על ?פרינג??, ג?ואל ווימן, היינו מצפים לכך שכבר בתחילתה נראה איזושהי עלילה. אחרי הכל, הוספת עלילה מעניינת לנוסחת ?מפלצת השבוע? היא שהפכה את פרינג? לאחת מסדרות הז?אנר הטובות של העשות האחרון. אך לפחות בשני הפרקים הראשונים, העלילה שאמורה לעניין אותנו אינה, ובכן, מעניינת. זה לא מקרה חסר תקווה, גם פרינג? החלה בצורה חלשה יחסית, אך הקונספירציה שמוצגת בפרק הפתיחה אינה משאירה טעם של עוד בינתיים.

האם "Almost Human" היא הסדרה הטובה ביותר של עונת הטלוויזיה הנוכחית? לא, לא באמת. למעשה, ישנם רגעים בשני הפרקים הראשונים בהם קשה שלא למלמל בייאוש ?זה כל כך נדוש?. אם רק תגיעו לסדרה בלי ציפיות למצוא דברים מקוריים מדי ופשוט תיהנו מהאווירה – זה יכול לעבור כגילטי פלז'ר חביב.

מה אתם חושבים על הסדרה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully