וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: האזינו לאלבום השני של Left במלואו

20.11.2013 / 0:00

הרכב הגראז' בלוז של אסף ליזרוביץ’ ורועי חן משחרר אלבום שני פרוע ורוקיסטי, וגולשי וואלה! תרבות יכולים להאזין לו כאן, לפני כולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Left הם צמד גראז’ בלוז המורכב מאסף ליזרוביץ’ (גיטרה ושירה) ורועי חן (תופים ושירה). המוזיקה שלהם היא שילוב של ריפי גיטרה כבדים עם שירה עדינה ותופים רועמים שיוצרים מלודיות מהפנטות מעל חומה כבדה של סאונד גולמי. הסאונד הזה הוא שילוב של קולו הייחודי של ליזרוביץ’ יחד עם תיפוף הלואו-פיי האנרגטי של חן.

הלהקה הוקמה בידיי ליזרוביץ’ ב-2009 כפרויקט הקלטות בהפקת עוזי “רמירז” פיינרמן ואורי “מיקסמונסטר” ורטהיים (התפוחים). לאחר גיוסו של המתופף גל שילוח הוקלט האלבום "here for now" בשיטה אנלוגית במשך שלושה ימים בנובמבר 2009. זמן קצר לאחר מכן החלו ליזרוביץ’ ושילוח להופיע באופן אינטנסיבי ברחבי הארץ, תוך צבירת קהל נלהב ונאמן מהופעה להופעה. לאחר סיבוב הופעות במערב ארצות הברית, לפט חזרו לארץ על מנת להקליט את אלבומם השני, "Left 2".

בתחילת 2013, שילוח עבר לניו יורק וליזרוביץ’ צירף להרכב את רועי חן (“מאלוקס”, “מגאסון”). כעת, הצמד שב עם 12 שירי רוק עוצמתיים שהופקו גם הפעם על ידי ורטהיים ופיינרמן, וגולשי וואלה! תרבות יכולים להאזין ראשונים לתוצאה.

הופעות השקה:
חמישי, 21/11/13 – סירופ, חיפה
מוצ"ש, 23/11/13 – לבונטין, ת"א

מה חשבתם על האלבום? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • Left

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully