וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן השעה את עצמו מ"הכוכב הבא"

20.11.2013 / 10:27

גולן הודיע הבוקר לנציגי קשת כי הוא משעה את עצמו מהשתתפות כשופט בתכנית הדגל של הזכיינית, בעקבות החקירה המתנהלת נגדו. קשת: "משעים הפקת 'אייל גולן קורא לך'"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

(עדכון - 12:20)

אייל גולן לוקח צעד אחורה: הבוקר (רביעי) הודיע גולן לקשת כי הוא משעה עצמו לעת עתה מהשתתפות בתכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא", בה הוא משתתף באופן קבוע כשופט. הזמר שיחרר הודעה רשמית לזכיינית, בה הוא מכריז כי עד להודעה חדשה לא ייקח חלק בריאליטי הכישרונות, בעקבות החקירה המתנהלת נגדו בפרשת הקטינות.

?לאור החקירה של משטרת ישראל בנושא רגיש, החלטתי להשעות את השתתפותי בתכנית 'הכוכב הבא' כשופט", הודיע הבוקר. "אני מאמין בחפותי וכולי תקווה כי כך יוכח במהרה. אני סומך על ימ?ר תל אביב - משטרת ישראל, שתברר את החשדות נגדי במהרה ותביא לסיום הפרשה".

מקשת נמסר: "בהתאם למדיניות קשת ולנוכח ההתפתחויות, אנחנו משעים את השתתפותו של אייל גולן כשופט ב'כוכב הבא'. כמו כן משהים את הפקת העונה הבאה של התוכנית 'אייל גולן קורא לך'. החלטה זו נעשתה בתיאום עם אייל גולן ומנהליו אשר הודיעו על בקשתם זו הבוקר".

בזכיינית קשת החלו להיערך כבר לפני שבוע לאפשרות שגולן יזומן לחקירה ויהיה עליהם להפסיק את השתתפותו בתכנית. למרות זאת, גורמים בזכיינית הדגישו כי כל עוד לא תזמן אותו המשטרה, אין בכוונתם להפסיק את העבודה עמו והוא הצטלם כרגיל. בתחילת התכנית ביום ראשון הוקראה בתחילת התכנית שקופית שדיווחה על כך.

"רבים תהו מה יקרה כאן הערב", נאמר בשקופית. "בימים האחרונים התפרסמו ידיעות, שמועות והדלפות. הודעה זו אינה אישוש או הכחשה של השמועות. אנו לא יכולים לפעול על סמך שמועות ובוודאי לא לחרוץ דין על פיהן. אנו פועלים רק על פי החוק כי זו הדרך היחידה והנכונה".

מה דעתכם – מהלך מוצדק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully