וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול על גולן: "חמד של בחור, הוא כבן לי". צפו

20.11.2013 / 12:09

הזמרת התייחסה היום במשדר מיוחד של וואלה! לפתיחת החקירה נגד אייל גולן בפרשת הקטינות, וביקשה מהתקשורת לא לחרוץ את דינו: "הוא יקר ללבי מאוד", אמרה

מתוך המשדר המיוחד באולפן וואלה! חדשות

מרגלית צנעני, הלא היא מרגול, התייחסה היום לראשונה לפרשת אייל גולן והקטינות, במהלך משדר מיוחד של וואלה! בעקבות חקירתו של הזמר במשטרה. "אני יכולה להגיד מה אני חשה כלפי כל הסאגה הקשה והלא נעימה", אמרה. "כואב לי הגוף, זה קשה, זה מר. אבל לפעמים אולי שתיקה היא טובה יותר. ברגעים כאלה אני, הוורבאלית, הממזרה, שיודעת לומר, אני שומעת כמו כולם. זמר נדיר, חמד של בחור, זה כואב לי. ויותר אני לא רוצה להגיד כי אני לא רוצה ליפול בלשוני, לא רוצה לייצר באזז לא נכון. הוא יקר ללבי מאוד".

בנוסף הזהירה צנעני, שעמדה בעצמה במרכזה של פרשה פלילית לפני כשנתיים כשהורשעה בסחיטה באיומים של מנהלה דאז אסף אטדגי, מפני עליהום תקשורתי. "הפשיטה הזאת, ועמוד הקלון הזה, והעליהום... זה מכלה כל חלקה טובה באדם עצמו, הבנאדם מפסיק להאמין באדם. זה הורס הכל, נכון ולא נכון, קצת והרבה, זה מה-זה לא טוב, זה לא טוב". מאוחר יותר הוסיפה כי "התקשורת מכלה את עצמה. כבר לא יאמינו לכלום, לא ייכנסו לאתרים. ימים יגידו, כי כל כך הרבה נכתב בצורה כזאת מתאבלת. זה כבר נהיה סחורה פשוטה, זולה, לא נעימה. די, באמת, אין חמלה..."

כשנשאלה אם היא מתייחסת בביקורת שלה על התקשורת בין היתר לעובדה שהעצורים בפרשה הינם ממוצא מזרחי, השיבה "לא, אל תשאל אותי. זה מה שאתה אמרת, אז איך אומרים – אולי. יהיו חוקרי חברה שיגידו את זה. אני מומחית לרגשות שלי, לא פעם אמרתי דברים שהובילו אותי ביגון שאולה, אני לא פוחדת לומר. בגלל שאנחנו עוסקים עכשיו בפרשייה שיש בה הכל, וסקס ופלילי-לא-פלילי, מסיבות חשק, כל זה מביא את זה למן מצב שאתה חושב – מי יודע אילו פשעי דמשק נעשו שם. בוא נחכה קצת, לבי לבי. לא יודעת למה הפכנו, איזה מן ארץ. אני אוהבת אותו, בשבילי הוא כבן לי. ממש כמו בן. אני חושבת שאם אשתוק עכשיו זה הכי טוב".

מה דעתכם על דבריה של מרגול? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully