וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: גלגלצ הסירו שיר של אייל גולן מהפלייליסט

שירו של גולן, "מבעד לדמעה", שזכה להשמעות רבות עד לשבוע שעבר, הוסר השבוע מרשימת ההשמעה המוצגת באתר התחנה

צילום: דוד קורן, דניאל בוק, טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

פרשת הקטינות ממשיכה לטלטל את הקריירה של הזמר אייל גולן שהיום (רביעי) הותר לפרסום כי הוא הזמר המפורסם ששמו נקשר בשערוריית הקטינות "מסיבות החשק". כעת מתברר כי שירו של גולן, "מבעד לדמעה", שזכה להשמעות רבות עד לשבוע שעבר בתחנות הרדיו השונות בכלל ובתחנה הפופולרית גלגלצ, הוסר השבוע מהפלייליסט המוצג באתר התחנה. לוואלה! תרבות נודע כי ככל הנראה, השיר הוסר בעקבות הפרשה.

יש לציין כי השיר "מבעד לדמעה" מתוך אלבומו האחרון של גולן, "הלב על השולחן", נכנס לפלייליסט של גלגלצ ימים ב-3 בנובמבר, לאחר שיצא לרדיו ב-15 באוקטובר. בשבוע שעבר עוד הופיע השיר ברשימת "פלייליסט יום" של התחנה אך כעת כאמור אין לו זכר, בעוד ששירים של אמנים אחרים, כמו למשל של אסתר רדא ואריק ברמן, עדיין נמצאים באותה טבלה.

גורמים בגלגלצ סירבו לאשר באופן חד-משמעי כי הסרת השיר קשורה לפרשיית הקטינות וטענו כי שיריו של הזמר מושמעים פחות בכל תחנות הרדיו מאז התפוצצה הפרשה. עם זאת, יש להדגיש כי שירו של גולן הוסר לחלוטין מרשימות הפלייליסט באתר, קרי אפילו לא עבר לרשימת "פלייליסט ערב", כפי שקורה לעיתים עם להיטי רדיו. באתר גלגלצ מצוין כי משך שהות שיר בפלייליסט הינה עד חמישה שבועות, ושירו של גולן עדיין לא כיכב בפלייליסט משך זמן זה, חרף היותו סינגל מוצלח המושמע רבות. עובדה זו מחזקת את הטענה לפיה השיר הוצא מהרשימה בעקבות הסתבכותו של גולן.

גולן לא מתרחק מהרדיו כי אם גם מהטלוויזיה: מוקדם יותר היום הודיע גולן לזכיינית קשת כי הוא משעה עצמו לעת עתה מהשתתפות בתכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא", בה הוא משתתף באופן קבוע כשופט. הזמר שיחרר הודעה רשמית לזכיינית, בה הוא מכריז כי עד להודעה חדשה לא ייקח חלק בריאליטי הכישרונות.

מגלגלצ נמסר: "השיר המדובר יצא מרשימת הפלייליסט ללא קשר לפרשה. בשלב זה בגלגלצ לא השתנתה מדיניות השמעת שיריו של אייל גולן".

מה דעתכם - מהלך מוצדק? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully