וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליפ: פולאר פייר בוחרים קליפים אהובים במיוחד

24.11.2013 / 0:00

בהפסקות במהלך הסשנים באולפן נהגו פולאר פייר, מלכיאל גרוסמן ונדב רביד, לצפות בלא מעט קליפים שקשורים למוזיקה. לכבוד הסינגל והקליפ שלהם בחר רביד כמה עבור וואלה! תרבות

ויזואליזציה לתכנית תיעודית על הקלטת אחד השירים הכי יפים אי פעם I'm Not In Love של 10cc. עיקר העניין כאן הוא שיטת ההקלטה של האקורדים שמורכבים מקולות אנושיים. איך דמיון באולפן, ביחד עם יכולת טכנית עילאית והרבה כושר אילתור יצרו רגע מוזיקלי בלתי נשכח.

אם אי פעם רציתם להיות זבוב על הקיר בזמן שהרבי הנקוק מסביר לקווינסי ג'ונס באולפן איך להפיק מוזיקה ממכונות, ובאופן ספציפי ממכשיר הפיירלייט הקדום (סאמפלר פרימיטיבי שעלה 30 אלף פאונד בתחילת האייטיז), ואז לראות איך הם מתחילים ג'אם Fאנקי ביחד. תענוג.

תכנית הטלוויזיה "סול טריין" היא אבן דרך בתרבות המוזיקה השחורה של הסיקסטיז והסבנטיז, וזה ממש לא עניין של מה בכך כשהדוכס הרזה והלבנבן מגיע אליה להתארח.

אחת התעלומות הגדולות של הfאנק היא תפקיד הקלאבינט של סטיבי וונדר בלהיט Superstitious. הנה מישהו מפרק אותו לערוצים הרבים ממנו הוא מורכב – כל אחד מהם לבד היה יכול לסחוב לבד קריירות שלמות.

דיון לוהט בפייסבוק על החוקיות של סימפולים החזיר אותי אל הסרט התיעודי הקצר והקלאסי הזה, על לופ התופים המסומפל המוכר ביותר. צפיית חובה לכל מי שמתעניין במוזיקה מודרנית.

ועוד משהו מתחילת האייטיז, טרבור הורן הגאון, מתראיין כאן כדי לספר על הלייבל המדהים שלו ZTT, כולל פוטאג' מהאולפן של פראנקי גואוז טו הוליווד. וגם, המשפט הנהדר "רוד סטיוארט נראה לי כמו דוד זקן וסוטה". ואת זה הוא אמר כבר לפני 30 שנה.

לקינוח, קטע מוזיקלי של דיוויד אקסלרוד, אודיסאת fאנק פסיכדלי מ-1977 שנקראת Mujer Extrana.

פולאר פייר (מלכיאל גרוסמן ונדב רביד) ישיקו את הסינגל והקליפ לשיר "Star" מתוך אלבומם האחרון ב-28.11 ברסק, תל אביב.

מסיבת ההשקה תלווה בויג?יי של גלי גנות ומיכאל לירן, האנשים מאחורי הקליפ , ויצטרף אליהם דני ברמן, מפיק ודיג?יי אנגלי המתגורר בברלין, ומשחרר מוזיקה תחת השמות Red Rack'em ו-Hot Coins, בלייבלים כמו Sonar Kollektive, Ramp, ואחרים.

מה חשבתם על הבחירות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully