וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס AMA: טיילור סוויפט מנצחת, מיילי סיירוס פרובוקטיבית

25.11.2013 / 10:52

טיילור סוויפט עם ארבעה פרסים, ג'סטין טימברלייק עם שלושה, ריהאנה זוכה בפרס מיוחד – למרות בחירות צפויות, טקס AMA משך תשומת לב בזכות עוד פרובוקציה של מיילי סיירוס

טקס פרסי המוזיקה האמריקאי שנערך אמש (ראשון) בלוס אנג'לס, הסתיים ללא הפתעות בלתי צפויות: טיילור סוויפט זכתה בקטגוריה המרכזית של הערב, אמן השנה, לצד זכייה בשלוש קטגוריות נוספות: אלבום הקאנטרי האהוב, אמנית הפופ האהובה ואמנית הקאנטרי האהובה.

תעשיית המוזיקה האמריקאית לא נשארה אדישה לקאמבק של ג'סטין טימברלייק, שכזה בתור אמן הפופ-רוק האהוב ביותר, לצד זכיות נוספות בקטגוריות אמן הסול והאר אנ' בי האהוב ביותר ואלבום הסול האהוב ביותר על האלבום "The 20/20 Experience", שלוש זכיות בסך הכל.

ריהאנה זכתה בתואר אמנית האר אנ' בי האהובה ביותר ופרס אחר חביב לא פחות – רירי הוכרזה כזוכה בתואר "האייקון של טקס פרסי המוזיקה האמריקאית", ואת הפרס קיבלה מידי אמה על הבמה.

גם סנסציית הנעורים וואן דיירקשן, להקת הבנים הבריטית, גרפה גם היא פרס בקטגוריית אלבום הפופ-רוק האהוב ביותר על Take Me Home"" ופרס נוסף בקטגוריית הלהקה האהובה ביותר, שני פרסים בסך הכל. בקטגוריה אלבום ההיפ-הופ זכו מלקמור וריאן לואיס על ""The Heist. האמן הלטיני האהוב הוא מארק אנתוני וסינגל השנה הוא Cruise"" של פלורידה ג'ורג'יה ליין עם נלי.

למרות שלא זכו בשום פרס, ליידי גאגא וכמובן מיילי סיירוס גנבו את ההצגה: הראשונה כשהגיעה על סוס ענק לשטיח האדום לפני תחילת הטקס, ואילו סיירוס, שכבר הפכה את הפרובוקציה בטקסי פרסים לנוהל, כששרה על הבמה את להיטה האחרון, "Wrecking Ball", בבגדים צמודים ופרובוקטיביים, כשחתול ענק שר יחד איתה על המסך שמאחוריה.

מה דעתכם על ההופעה של סיירוס? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully