וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם מיס קיטין

26.11.2013 / 0:00

לקראת התקלוט שלה בתל אביב יחד עם אקווריוס הבן, מיס קיטין בוחרת חמש תחנות דרך מוזיקליות שעיצבו את דרכה - מבלונדי, דרך בלר ועד דפש מוד

Artificial Intelligence Vol 1. Warp records

כשהתאהבתי במוזיקה אלקטרונית בתחילת בשנות ה-90, גיליתי את האלקטרוניקה דרך אלבומים כאלה. האוסף הזה כולל אמנים גדולים כמו אפקס טווין ו-Autechre. הוא הזה עדיין משפיע עלי, ואני חושבת שאפשר ממש לשמוע את זה בחלק השני של האלבום האחרון והכפול שהוצאתי.

Depeche Mode – Violator

חברי האמן The Hacker סיפר שכשהוא ראה את דפש מוד בטלוויזיה בשנת 1982, הוא ידע שזה מה שהוא רוצה לעשות. האלבום הזה הוא יצירת מופת, הרבה מעבר לגל החדש. אני עדיין הולכת להופעות שלהם וחושבת שהם להקת הלייב הכי טובה בעולם. הרבה מהשירים שלהם, הייתי רוצה לכתוב בעצמי. והנה לינק לסרט דוקומנטרי על האלבום הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בלר - Leisure

ממוזיקה אלקטרונית אני חוזרת לשנים האקוסטיות, שנות הרוק והפאנק שלי. אני מעריצה ענקית של דיימון אלברן בזכות כתיבת השירים שלו. הוא גם איש סטודיו יוצא מן הכלל, תמיד מחפש הרפתקאות, ו"Birthday" הוא אחד מהשירים האהובים עלי.

בלונדי - Parallel lines

המוזיקה של הלהקה הזאת לא השפיעה עלי כל כך, אבל כל ההיסטוריה של מוזיקת הפאנק מזכירה לי את צמיחתו של ז'אנר האלקטרו-קלאש. בלונדי הביאו את הפאנק למוזיקת פופ. דבי הארי היא אחד מהאייקונים היותר חזקים: התדמית שלה, המוזיקה שלה, הגישה שלה. אייקונות נוספות לצידה הן פי.ג'יי הארווי וקייט בוש.

Dopplereffekt – Gesamtkunstwerk

בלעדיו לא היה לא קיטין ולא The Hacker. כששמענו את האלבום הזה ידענו שזה מה שאנחנו רוצים לעשות – אלקטרוניקה חיה וגולמית עם קולות.

מיס קיטין תופיע ב-28 בנובמבר, 23:30 במועדון הבלוק


מחכים למיס קיטין? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מיס קיטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully