וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האלק הוגן מודה – "שקלתי להתאבד"

26.11.2013 / 0:00

הוגן מספר כיצד שקל לשים קץ לחייו, וידאו מרגש מאחורי הקלעים של "שובר שורות", ו"גירלז" בטריילר חדש לעונה השלישית. חדשות טלוויזיה אמריקאית

האלק הוגן לאופרה וינפרי: "היו ימים שבהם שקלתי להתאבד"

המתאבק האלק הוגן אולי כיכב על מחברות בית הספר שלנו בשנות ה-90, אבל מאז קרו בחייו דבר או שניים, והשבוע הוא מספר לאופרה ווינפרי על הימים שבאו אחרי הורדת תכנית הריאליטי שלו מהאוויר ב-2007, בהם שקל להתאבד. תכנית הריאליטי של הוגן, "Hogan knows best", ירדה מהאוויר בשיאה של תקופה גרועה במיוחד עבורו (לאחר גירושים מכוערים ותאונת דרכים שעבר בנו). "הכל נהיה שחור, הכל קרה בבת אחת", סיפר הוגן בראיון. "שתיתי אלכוהול בצורה כבדה מאוד. הכל פשוט הוסיף ונערם ולא יכולתי להתמודד עם זה. תמיד תהיתי איך אדם יכול לקחת את חייו, והגעתי לנקודה בה אמרתי: 'אתה יודע מה? אולי זה יהיה קל. אולי זו תהיה הדרך הקלה לתקן דברים".

הוגן ממשיך ומספר על הלילה בו שינה את פני הדברים, במהלכו בילה עם חבריו ומשפחתו בבילוי שהפך שלילי יותר ויותר. "הייתה גישה שלילית לאוכל שהיה רע, ולשמפניה שלא עבדה, אפילו שצרכנו את כולם. וכשיצאתי החוצה, איזה ילד רץ אליי וחיבק אותי ואמר לי: 'גדלתי עליך. לא היה לי אבא ואתה כמו אבא בשבילי'. היה שם אדם נוסף שאמר: 'היי האלק, אנחנו אוהבים אותך'".

הציידת שהסעירה את ארה"ב תרד מהמסך?

מליסה בקמן, ציידת טלוויזיונית שמופיעה לרוב בתכניתה “Deadly Passion” ברשת Direct TV האמריקנית, הצליחה להרגיז השבוע אמריקאים רבים ואוהבי חיות ברחבי העולם. בקמן הצטלמה כאשר היא עומדת מעל גופתו של אריה שצדה זה עתה. את הצילום פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה ועוררה סערה לא קטנה ברשת. בין שלל התגובות השליליות שקיבלה מגולשים, כתב לה הקומיקאי הבריטי ריקי ג'רוויס: "יש הבדל בין הצורך הבסיסי של מינים להרוג ולאכול את הטרף ובין לירות בחיה רק עבור פרס".

אולם היו צופים שלא הסתפקו בלייקים בפייסבוק. כמה מהם ארגנו עצומה עליה חתמו עד כה 82 אלף בני אדם שקוראת להוריד את תכניתה של בקמן מהמסך. "התמונות הללו מייצגות את חוסר הכבוד הגמור של בקמן לטבע", נכתב בעצומה. "אנחנו לא רוצים שהיא תשפיע על הילדים שלנו, ושתקבל קידום על ידי רשת טלוויזיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה השערורייתית, מתוך עמוד הפייסבוק של בקמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר ראשון לעונה השלישית של "בנות"

טוורקינג על קבר, יריקות בפרצוף ועוד המון המון שושנה – זה מה שמחכה לנו בעונה השלישית של הסדרה "בנות" ברשת HBO. הטריילר הראשון לסדרה יצא השבוע, ובו נראות בנות ובני החבורה (מינוס צ'רלי) באותן עלילות משעשעות שאפיינו את הסדרה לאורך שתי העונות האחרונות. "בנות" תחזור למסך שלנו ב-12 בינואר.

מרגש: כוכבי "שובר שורות" מקריאים את השורות האחרונות בסדרה

"שובר שורות" כבר סיימה את זמנה על המסך, אולם הבאזז סביבה עודנו חי ובועט. השבוע פורסם סרטון בו נראים בריאן קרנסטון וארון פול בהקראת התסריט האחרונה בהחלט שלהם. השניים מגלים תוך כדי קריאה מה קורה לדמויותיהם ומגיבים בזמן אמת. התוצאה מרגשת.

"הרווק" - הגרסה הגאה

מה קורה כאשר מכניסים עשרים גברים חתיכים לווילה אחת, להתחרות על ליבו של רווק מבוקש? את השאלה הזו ניסו לפתור בדרך מצחיקה ביותר אנשי האתר Funny or Die שיצרו סרטון משעשע בו נראה ג'סי טיילר פרגוסון (מיטשל מ"משפחה מודרנית") כמתמודד הגאה הראשון בתכנית הריאליטי "הרווק". הבעיה מתחילה כאשר המתמודדים מעדיפים לבלות אחד עם השני ולא איתו. צפו בגרסה בהנחייתו של ג'ורג' טאקיי (כוכב "מסע בין כוכבים" בעבר והומו מוצהר בעצמו) עם הופעת אורח של לאנס בס, אחד מחברי להקת אן סינק המיתולוגית.

גדולה ביפן: NCIS שוברת שיאים במזרח הרחוק

אם אתם נמנים על מעריצי הסדרה NCIS, ממוצרי הייבוא הכי מצליחים של הטלוויזיה האמריקאית בעולם, ייתכן שבחודש ינואר הקרוב תרצו לנסוע דווקא ליפן. שלוחת רשת פוקס ביפן מתכננת לשבור את שיא גינס למשדר הטלוויזיוני הרצוף הארוך ביותר ולשדר ברצף את כל עשר העונות של הסדרה במשך עשרה ימים, החל מ-29 בדצמבר ועד השעה 05:00 בבוקר ב-8 בינואר. "הלוואי שהצוות והשחקנים היו יכולים להיות ביפן כדי לחזות בהישג האדיר הזה", צייץ המפיק הראשי של הסדרה, גארי גלסברג.

  • עוד באותו נושא:
  • האלק הוגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully