וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט דוקומנטרי ישראלי נרכש על ידי דיסני לעיבוד עלילתי

26.11.2013 / 16:44

זו הפעם הראשונה בה אולפני דיסני רוכשים זכויות של סרט ישראלי. "שמחים ונרגשים לקחת חלק בהצלחה של הקולנוע הישראלי", מסרו היוצרים

"הדולפין", סרטם הדוקומנטרי של דני מנקין ויונתן ניר, זוכה להישג יוצא דופן: אולפני וולט דיסני רכשו את הזכויות לסיפור, זאת במטרה לעבדן לסרט. המשא ומתן על רכישת הזכויות נמשך למעלה משנה והשבוע נחתם החוזה בין הצדדים. וזו הפעם הראשונה בה חברת דיסני רוכשת זכויות של סרט ישראלי.

התסריט לסרט, שיעובד לקהל האמריקאי, ייכתב על ידי ג'סטין זאקהיים, תסריטאי הסרט "מתים על החיים" משנת 2007 בבימוי רוב ריינר, בו שיחקו מורגן פרימן וג'ק ניקולסון. לאחרונה כתב וביים זאקהיים את "החתונה הגדולה" שיצא לקולנוע מוקדם יותר השנה, בכיכובם של רוברט דה נירו, דיאן קיטון וקתרין הייגל. זאקהיים יעבוד בצמוד ובשיתוף עם מנקין, ניר ויהודית מנסן רמון, שגם יהיו המפיקים השותפים של הסרט ההוליוודי החדש.

"אנחנו שמחים ונרגשים לקחת חלק במסע ההצלחה הגדול של הקולנוע והטלוויזיה הישראלים בזירה הבינלאומית בשנים האחרונות", מסרו ניר ומנקין, "ורוצים בהזדמנות זו להודות לכל מי שהיה מעורב בעשיית הסרט המיוחד הזה".

הסרט "הדולפין" מביא למסך את סיפורו של נער שהתנתק מבני אדם בעקבות טראומה קשה שעבר ושב לחיים בזכות קשר מיוחד שפיתח עם הדולפינים בריף הדולפינים אילת. הסרט הופק על ידי ניר, מנקין ומנסן רמון עבור הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ובתמיכת הקרן החדשה לקולנוע, מפעל הפיס ופרויקט גרינהאוס. הסרט זכה להצלחה בינלאומית ושודר בתחנות טלוויזיה ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם.

מה דעתכם על ההישג? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הדולפין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully